1️⃣0️⃣

5 1 6
                                    

Okei myönnetään mul meinas aamul tul vähä kiire..taas..mut en sentää myöhästyny. Onneks tää meidän kämppä ei oo kovinkaan kaukana koulusta. Herättiin Lamonin kanssa about samoihin aikoihin ku muut oli jo lähdössä. EI SITTE MEITÄ HERÄTTÄNY?! No kumminkin kouluun asti selvitty ja nyt kohti kemian luokkaa. Kemia ei ole vahvuuteni, mutta kyllä mä siinä kehityn kokoajan. Mut se ei auta et samas tilas on Kit ja Lamon niitten seuras mun opiskelu menee iha päi persettä. En ees muista millon oisin kuunnellu sitä opettajaa ku meil on ain omat, paremmat jutut menos. Meidän luokka on jaettu puoliks. Samaan aikaan toisella puolella on fysiikkaa ja toisella kemiaa. Chrisillä ja Blairillä on molemmilla fysiikkaa, mut onneks pääsin samaan ryhmään Kitin ja Lamonin kaa. En tunne oikeestaan ketää tält luokalt. Blairin nyt sillee jotenki ja tottakai Chrisin ku asutaanki samas osottees. Haluisin tutustuu uusiin ihmisiin mut must tuntuu et jokasel on jo se oma porukka ja omat frendit nii en mä siihen väliinkään haluu tunkee.

Saavuimme viimein luokkaan ja olin suuntaamassa Lamonin ja Kitin kanssa luokan vasempaan reunaan, lähelle ikkunoita, kunnes huomasin tytön istumassa yksin luokan toisellapuolella. "Te varmaa pärjäätte tän tunnin kahestaa?" Totesin Kitille ja Lamonille. "Mihin sä oot menossa?" Lamon kysyi ihmeissään. "Tonne noin, meen istumaan ton tytön kaa" kerroin. "Tottakai sä voit mennä sen kaa ei meit haittaa..vai mitä Lamon?" Kit vastasi. "Joo..joo..mee vaa" Lamon sanoi hieman haikeasti. "Onks kaikki ok? Kyl mä voin jäädä tähänki istumaa" kysyin Lamonilta. "Ei ku mee vaa" Lamon vastasi. Hymyilin heille ja lähdin kävelemään tyttöä kohti. Olin juuri saapumassa hänen luokseen, kunnes hän jo iloisesti moikkasi kaveriaan, joka tuli hänen viereensä istumaan.

Hitto, ajattelin..ei tässä näin pitänyt käydä. Hieman nolona kävelin takaisin Kitin ja Lamonin luo ja istuin heidän välissä olevalle tuolille. "Eks sä mennykkää?" Lamon kysyi, huomasin hänen olevan iloinen, että palasin. "Silläki on jo muit frendei" totesin haikeasti. "Älä huoli Kal, kyl sä täält viel jonku frendin löydät" Kit sanoi rohkaisevasti. Hymyilin Kitille haikeasti ja aloin tekemään kemian tehtäviä. Tunti kului tuskallisen hitaasti, vaikka Kit on paraskaverini ja Lamon poikaystäväni joskus tarvitsisin myös jonkun tytön mielipidettä asioihin. Vilkuilin koko tunnin tyttöä jonka viereen olin istumassa. Tunnin loputtua päätin mennä juttelemaan hänelle.

"Moi!" Aloitin keskustelun. "Moi?" Tyttö sanoi hieman ihmeissään. "Mä oon Kalayla ja oon sun luokalla" Esittäydyin. "Ai nii joo! Mä oon Ariana" hän vastasi. "Olis hauska tutustuu, ku en tunne täält oikeestaa viel ketää" sanoin. "Kyl me voidaa ol frendei!" Ariana huudahti iloisesti. "Perjantain on muuten Rosalindin bileet, et tervetuloo messii! Hän kertoi. "Kai saan ottaa pari mu frendii mukaa?" Kysyin, tarkoittaen Kitiä ja Lamonia. "Joojoo tottakai saat! Mitä enemmä jengii sen parempi!" Hän sanoi iloisesti. "Saanks mä sun numeron et voin tekstaa sul kelloajan ja osottee?" Ariana kysyi. "Joo saat" sanoin ja luettelin numerot hänelle. "Jees perjantain nähää!" Hän huudahti samalla kävellessöän pois. "Nähää!" Huusin takaisin. Wou...ekat bileet New Yorkissa. Pakko mennä kertoo Kitille ja Lamonille.

"Äijjät ette ikin arvaa mitä!" Huudahdin kun löysin heidät käytävän penkeiltä. "Noni kertois jo" Kit sanoi kärsimättömänä. "Me saatii kutsu meijjä ekoihi Nykin bileisii!!" Huusin heille innoissaan. "Hä!? Miten?" Kit kysyi ihmeissään. "No..se tyttö kene vieree oisin menny istumaa, Ariana, kutsu meijjät sen frendin Rosalindin bileisii perjantain!" Kerroin innoissani. "Wooouu! Kal sähä oot jo iha feimi tääl!" Lamon sanoi nauraen. Minä ja Kit nauroimme myös. "Ei mut mites Chris..saiks se kutsuu?" Kit kysyi. "Ei oikeestaa mut Ariana sano et mitä enemmä jengii sen parempi nii tuskin ketää haittaa jos seki tulee" vastaisn Kitille. "Oon jo pitkää venannu et pääsisin joihinki bileisii!" Lamon sanoi innoissaan. "Tää perus arki rupee jo tökkimää" hän jatkoi. "No jep! Samaa mieltä" Kit vastasi. "Menispä tää viikko nopeesti" toivoin.

~~~
606 words🤍

No kyllähä se viikko meneeki ku mä oon kirjottajan seuraavas luvus on jo perjantai :D

<3: Mantsu

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Sep 27, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

New York of dreams Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz