Lentokone laskeutui vihdoin, pitkän, 19 tunnin lennon jälkeen.
Nousimme koneesta ja lähdimme kohti terminaalia. Christian tuli meidän mukanamme. Hyppäsimme bussiin sillä asuntoomme oli niin pitkä matka. Kit keskittyi jälleen sarjakuvan lukemiseen ja minä juttelin Christianin kanssa. " No Christian..kerro jotain sun perheestä!" Christian katsoi minua hetken, naurahti ja vastasi "Ihan ekaks sä voit jo kutsuu mua Chrisiks! Ja siitä mun perheestä..no mun vanhemmat on eronnu jo sillon kun mä oon ollu tosi pieni joten en muista mun isästä juurikaan mitään. Asuin tosiaan mun äidin, siskon, isäpuolen ja velipuolen kaa. Mul on kyl tosi hyvät välit mun isä ja- veli puoliin ja siks usein unohdanki et ne on vaa puolikkait...kerroinkohan mä jo vähä liikaa?"
"Voi sua puhu nii paljon ku tykkäät sillä mä kyllä kuuntelen!" Sanoin iloisesti Chrisille.
Näin hänen hymyilevän. "Entäs muuten sun perhe?" Hän kysyi. "Ai öömmh...No asuin mun äidin, mummon ja pikkusiskon Chailain kanssa! Ja no...mun..isä..." pidin pitkän tauon. "Hei, ei sun tarvii kertoo jos et haluu ja se on iha fine!" Chris sanoi ystävällisesti hymyillen. "Kiitos, se on mulle vähän arka paikka...vieläkin" vastasin hänelle.
"Mummosta puheen ollen..mun mummo on asunu Thaimaassa muutaman vuoden, mut mun perheellä ei oo ikinä ollu varaa matkustaa sinne" Chris totesi. Nyökkäsin ja jatkoin "No mut..nyt pääset New Yorkkiin meijän kaa!" Sanoin iloiten hänelle. Chris hymyili pienesti ja katsoi uteliaana Kitiä.
"Mitä sarjakuvaa sä muuten luet?" Chris kysäisi. Kit ei edes huomannut pojan kysymystä joten päätin tökkäistä häntä käteen. Hän hätkähti ja huudahti "Mmitä nyt?!"
"Kröhöm..Christian kysyi, että mitä sarjakuvaa sä luet" päätin sanoa Kitille.
"Aa joo..anteeks, olin niin uppoutunut toho sarjakuvaa etten kuullu sun kysymystä!"
"Kuulostaa ihan Kitiltä" totesin nauraen. Kit mulkkasi minulle hymyillen ja minä vain jatkoin nauruani. "Niin tää sarjakuva...tällähetkellä luen Robin Hoodia" Kit vastasi viimein.
"Wou! Mäki oon lukenu Robin Hoodeja ja mul on ne kaikki keräiltynä"
Kit ja Chris rupesivat puhumaan sarjakuvista ja minä päätin kaivaa laukustani kuulokkeet ja kuunnella musiikkia, sillä minua ei sarjakuvat oikeastaan kiinnostanut pätkääkään.Kuuntelin hetken rauhassa musiikkia kunnes Kit tökkäisi kättäni. Otin kuulokkeet pois korviltani ja katsoin kysyvästi häneen.
"CHRIS PELAA KANS APEXII!!" Kit huusi korvani vieressä. Katsoin Chrisiä iloisesti.
"Ja...mikä parhainta mul on pleikka mukana...mut siin on vaa kaks ohjainta" Chris sanoi. "No hei, ei se mitää ainahan me voidaa ostaa uus ohjain jostai lähikaupast!" Vastasin tunnelmaa piristäen. Chris ja Kit hymyilivät.Muutama tunti myöhemmin bussi pysähtyi vaalean kerrostalon viereen. Otimme tavaramme ja meitä vastaan tuli noin nelikymppinen nainen. Hän toivotti meidät tervetulleeksi, neuvoi oikean kerroksen, huoneiston ja ojensi avaimen. Nainen kertoi vielä joitakin yleisiä sääntöjä, kunnes pääsimme suunnistamaan kohti asuntoamme. Se oli viidennessä kerroksessa, mutta silti päätimme kivuta portaat ylös. Löysimme oikean oven ja avasimme sen avaimella jonka olimme saaneet.
Eteinen oli pieni, mutta tarpeeksi tilava meille. Keittiö ja olohuone olivat yksi iso tila. Vessa oli yllättävän suuri, se oli ymmärrettävääkin sillä siellä oli suihkukin samassa. Makuuhuoneita oli neljä..ilmeisesti saamme vielä kämppiksen!
Pian oveen koputettiin ja menin avaamaan sen. En voinut uskoa silmiäni kun näin naamani edessä seisovan Sumin.
"MITÄ HELVETTII SÄ TEET TÄÄLLÄ!?" Huusin hänelle.
"No mitä luulet?! Oon vaihos ja tää on mun kämppä!" Sum sanoi töykeästi ja marssi sisään.
"Mitä vittuu toi tääl tekee!" Kit huusi heti Sumin nähdessään.
"Helvetti lopettakaa toi tyhmä kysely jo! Eiks se ny oo päivä selvää et a) oon tääl vaihos ja
b) mut määrättii asuu teidä idioottejen kaa." Sum sanoi. "Jos oisin ite saanu päättää pysyisin iha HEL-VETIN kaukana teist!" Hän jatkoi.
"Ömm..sori ku kysyn..mut...ketä sä oot?" Christian sanoi hölmistyneenä
"Voi ny jumalauta..." Sum totesi niin ärsyyntyneesti kun olla voi.
"Tää on sit mun huone!" Sum sanoi ja marssi yhteen huoneeseen.
"I-itseasias se on jo..." Chris aloitti
"Nörtti pidä se turpas jo kii!" Sum huusi ja heitti Christianin tavarat pois huoneesta. Hän pamautti oven niin lujaa kiinni kuin vain mahdollista. Halasin Christiania sillä huomasin kuinka paljon Sumin sanat sattuivat häntä.
"Tost idiootist ei kannata välittää..se on vaa Sum" sanoin Chrisille ja yritin lohduttaa häntä. "Millä vitun tuurilla me saatii just toi kusipää meidän kämppikseks..." Kit tiuskaisi.
Mietein itse aivan samaa.~~~
678 words🤍Joo tota noi...Sum teki come backin! Mä rupesin miettimää et Kris on ollu varmaa viimeks egw.ssä mun jossai 8-10 luvus
(en muist tarkkaa :() et pikkase Kris jääny..mut onks se teijä mielest vaikee lukee jos on
Chris ja Kris..et meneeks sekasi? Koska jos ei nii voin harkita jos Kris ilmaantuis kans tänne jossai välis ;)<3:Mantsu
VOCÊ ESTÁ LENDO
New York of dreams
Ficção AdolescenteParhaat kaverit Kalayla ja Kit ovat kotoisin Thaimaasta ja he pääsivät vaihto-oppilaiksi New Yorkkiin Beekmanin kouluun. Uusia ystäviä, ihastuksia, draamaa? KYLLÄ! ~~~ "MITÄ HELVETTII SÄ TEET TÄÄLLÄ!?" Huusin hänelle. "No mitä luulet?! Oon vaihos...