Lewis Hamilton
Günler geçti ve yavaş yavaş kendime geliyordum, en yakın yarış 3 gün sonraydı ve kesinlikle o yarışı kazanmalı ve adım adım şampiyonluğa yaklaşmalıydım, telefonuma gelen bildirim ile biraz zor olsa da, telefonumu masadan aldım.
Elis lena Brouwer
23 yaşında
Spor spikeri
Max vertsappen'in eski kız arkadaşı.
Ne! Nasıl olabilir bu, max'ın eski kız arkadaşı niye böyle bir şey yapsın, bu kızın derdi neydi?
İnstagram'a girdim bildirimleri ve mesajları es geçip, elis'in hesabına girdim, hesabı gizliydi, istek attım ve bir süre sonra isteğim kabul edilmişti.
Önüme çıkan fotografla ilk başta feleğim dönsede, fotografa daha yakından bakmak için üzerine tıkladım.
Beklediğim gibi değildi, çok güzeldi.. tüm yüz hatları birbiriyle uyumluydu, şair olsam kesinlikle ona şiir yazmaktan sıkılmazdım.Maxvertsappen: in my heart online ✨💖
Max'in yorumunu gördükten sonra ister istemez vücudumda bir gerginlik hissettim ve artık mesaj yazmaya karar verdim.
Dm>e.brouwer
Lewishamilton: Max ile ilişkin varken niye bana mesaj attın?
e.brouwer: İlişki mi???
e.brouwer: o benim
e.brouwer: benim üvey abim :))
Lewishamilton: siz kardeş misiniz yani?
e.brouwer: Evet, biz yani ben ve Max kardeşiz.. babalar farklı, anneler aynı.
Lewishamilton: Anladım..
Lewishamilton: Elis, sanırım 3 gün sonra yarışa geleceksin ama seni misafirim olarak davet etsem, gelir misin?
e.brouwer: Davetine hayır demem.
_________________________________
Ay selaamm, aslında aklımda Max ile Elis'i sevgili yapıp, Elis'in sadece Max'e yakın olmak için Lewis'i kullanma fikri geldi...
size kıyamadım ve dedim kiiiÖlümüne kadar Lewis ve Eliss.
Bu arada ybyb diye mesaj atan, yorum yazanlara çok tskk vallahi siz yazmasaydınız atmazdım.
💖🥰