Ось вони ішли до каси, та дівчина різко зникла.
Ріндо: Т/І, подивився який ведмедик. Т/І?
Ран: Де вона?
Вони обернулися і побачили її біля відділу власної гігієни. Там вона стояла і щось вибирала.
Ран: Що вибираєш?
Т/І: Твою мать, Ран, чого лякаєш?
Ріндо: В тебе місячні?
Дівчина почервоніла.
Т/І: Так.
Ран: Так чому зразу не сказала, ми б узяли все що тобі треба.
Т/І: Просто...
Ран: Все добре, бери все що тобі потрібно і пішли.
Дівчина взяла пачку прокладок на 6 капель і вони пішли на касу, там за неї розплатилися знову хлопці.
Т/І: Я не пойму, вам немає куди гроші дівати?
Ріндо: Як ти дізналася. Так, Т/І, за тебе розраховуються, так що, ти не мала б цим перейматися.
Т/І: Легко казати, а я відчуваю себе в боргу.
Ран: Нічого, розплатишся якось.
Т/І: Що?
Ріндо: Не переживай, ми нічого поганого не зробимо.
Т/І: Ну добре.
Вони пішли до мотоциклів і дівчина сіла біля Хайтані молодшого. Вони поїхали додому. Коли вони приїхали, дівчина швидко побігла в будинок.
Ріндо: Що з нею?
Ран: Може протекла?
Ріндо: Ідемо, може щось треба їй.
Ран: Ідемо.
Вони пішли в будинок. Коли вони увійшли, пішли до ванної. Вони хотіли постукати, як двері відкриваються.
Т/І: Хуууух, успіла.
Ран: Куди? Що сталося?
Т/І: Вже нічого.
Дівчина з рюкзаком пішла в кімнату а хлопці за нею.
Т/І: Ви не бачили? Мама з татом вже є?
Ріндо: У тата збори, тому буде пізно, за маму не знаю.
Т/І: Якщо вона зараз пішла по магазинах, то буде також пізно.
Ран: Я голодний.
Ріндо: А давайте щось закажемо?
Ран: Т/І, ти щось будеш?
Т/І: Я не голодна, але якщо ви хочете їсти можу щось приготувати.
Ріндо: Ти від тоді як приїхала сюди, нічого не їла.
Т/І: Я не голодна.
Дівчина витягнула з рюкзака чіпси і енергетики. Вона їх поклала в тумбочку що була біля ліжка. Прокладки вона поклала на нижчу полку. Книгу і мангу вона поклала в стіл. Рюкзак поклала на місце. Вона взяла свої штани і футболку, підійшла до дверей.
Т/І: Хлопці, вибачте, але мені треба переодягнутися. Потім я піду щось приготувати.
Ран: Та не треба, ми щось закажемо, і тобі також. Що будеш.
Т/І: Лапшу, перчену.
Ріндо: Що? Ти знаєш, що перчене погано впливає на організм?
Т/І: Нічого мені не буде. Вмру добре, не вмру, також добре.
Хлопці глянули один на одного. Дівчина тим часом закрила в них перед носом двері. Дівчина почала переодягатися, а хлопці стали чекати її за дверима. Коли вона вийшла, то ті швидко її зупинили.
Ран: Тобі так хочеться померти?
Т/І: Ні.
Ріндо: Так чому не їж нормально?
Т/І: Пожили б на одинці з моєю мамою, ще й не таке було б.
Дівчина пройшла попри хлопців і пішла на кухню.
Ран: Всмислі?
Т/І: Довга історія, але що найголовніше, не давайте відчути їй, що вона може вами керувати, бо гірше буде.
На кухні дівчина одягнула фартух і пішла в сторону холодильника щоб взяти інгредієнти, як її піднімають на руки і несуть в іншу сторону.
Т/І: Ееей, Раааан, відпусти.
Та той мовчав. Вони її занесли у кімнату Хайтані молодшого і поклали на ліжко.
Ріндо: А тепер, розказуй.
Т/І: Не хочу.
Ран: Не гайно.
Т/І: А то що?
Ріндо: Заберемо енергетики.
Т/І: Куплю ще.
Ран: Заберу мангу і виключу аніме.
Т/І: Мангу і аніме не трогай. Це святе.
Ран: Тоді розказуй.
Т/І: Добре. Короче, я в сім'ї була не бажаною дитиною, адже мама завагітніла тільки для того, щоб втримати батька, батько дізнавшись про це, кинув маму, а коли я народилася, то взагалі мама забила на мене, адже вона ж зірка. Фотосесія, зйомки, записи, концерти, тільки на публіці була щасливою матір'ю. Щоб привернути її увагу і отримати похвалу від неї, я робила все, і вчилася грати на інструментах, і прибирала, і співала, і танцювала, і вчилася гарно, і ходила на олімпіади, і получала за них золото, і грала за команди, де також получала золото, та мене хвалили тільки її менеджери, режисери і її подруги. Коли я зрозуміла, що мені похвали від мами не дочекатися, закинула те все. Через це у мене добра пам'ять.
Дівчина опустила погляд і встала. Вона хотіла іти, як її зловили за талію і потягнули назад. Це були брати Хайтані. Вони заключили її в обійми.
Ран: Тепер ми все зробимо, щоб ти була щаслива.
Т/І: Я і так стала щасливою, коли переїхала сюди.
Вона обняла братів.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Брати Хайтані
FanficТ/І була дочкою відомої співачки, яка її не сприймала як дочку, та одного дня, все помінялося.