Пройшла хвилина і та жінка, без попереджень, витягнула чоловіка на двір.
Анастасія: А тепер, за роботу.
Всі почали працювати. Т/І працювала як зазвичай ідеально, але жінка до неї прискіпливо ставилася. Що б не зробила, завжди чула зауваження. Їхня нова начальниця поміняла правила. Від тепер, усі працюють з 7, до 00. Хоча, за попереднім правилом, від 8/9, до 18/17. Від тепер ніхто не має право ходити з хвостом. Відносини на роботі заборонені. На вихідних працюєте. Зарплата зменшиться. І ще декілька дурацьких правил. Ось 12 ночі, вони вже переодягаються і ідуть додому. Т/І дуже була виснаженою, адже шефиня, закидала її завданнями. Дівчину боліло все від ніг до голови. Ось в пів першої вона прийшла додому.
Ран: Т/І, ти де була?
Т/І: На роботі.
Ріндо: Чому так пізно?
Т/І: Роботи було багато. Не переживайте, все добре.
Ран: Т/І, може ти лишиш ту роботу.
Т/І: Рані, все добре.
Дівчина посміхнулася і вони разом пішли спати. З того дня пройшов тільки 2,5 місяці. Наближалася весна, а з ним свято «Восьме березня». Т/І тепер працювала кожен день на свята мала приходити. На день святого Валентина не прийшла, так їй урізали зарплату. Ось ще один день. Дівчина прийшла додому, пішла в кімнату. Закривши двері, вона почала плакати, адже не виносила.
Ріндо: Т/І~шка.
Дівчина різко підняла голову. Замітивши, що хлопці увесь цей час, були у її кімнаті, швидко витерла сльози і пішла на вихід, але її успіли зловити.
Ран: Т/І~шка, що сталося? Чому ти плачеш?
Т/І: Все в поря....
Ріндо: Т/І!
Т/І: Добре.
Хлопці посадили дівчину на ліжко і почали розчісувати волосся.
Т/І: Я вам не розказувала, але в нас, 2,5 місяці тому, появилася зла шефиня, яка придирається до всіх. Вона поміняла правила, через які, приходиться працювати кожен день без вихідних і свят. Коли я попередивши її, що не прийду на новий рік, Різдво і день святого Валентина, вона врізала мені зарплату. Увесь час ставиться до мене призирливо. Що б не робила, увесь час їй щось не подобається. Я на роботу стала ходити як на каторгу і... І думаю звільнитися, але я не хочу сидіти у вас на шиї.
Увесь цей час, хлопці уважно її слухали, а коли дівчина перестала говорити, хлопці її обняли.
Ран: Сонце, це буде ліпшим вирішенням, якщо ти підеш з цієї роботи.
Ріндо: Ага. Ми тебе бачимо тільки в ночі і все.
Дівчина задумалася, а хлопці її обняли.
Ран: Давай ми завтра. Разом. На обід, підемо за звільнення.
Т/І: Дякую хлопці, але...
Ріндо: Ми з тобою.
Дівчина посміхнулася і вони разом пішли спати. Проснулася дівчина в 10 ранку, від того, що її цілували.
Ріндо: О, ти вже проснулася.
Т/І: Добрий ранок.
Ран: Добрий ранок, як спалося?
Т/І: Вперше виспалася.
Ріндо: Це добре, ходи снідати.
Т/І: Не хочу.
Ран: Т/І.
Т/І: Я вже 17 років Т/І.
Ріндо: Скоро 18.
Т/І: У травні аж.
Ран: Скоро.
Дівчина встала і пішла з меншим Хайтані за ручку на кухню.
Ран: А я?
Дівчина посміхнулася, підійшла до старшого Хайтані і поцілувала.
Ран: Мммм, так то ліпше.
Вони пішли разом на кухню.
Хайтані: О, Т/І. Нарешті ти дома.
Т/І: Добрий ранок. Так, тепер дома.
Хайтані: Тобі дали вихідний?
Ран: Можна сказати так. Ми сьогодні їдемо, щоб її звільнили.
Хайтані: Давно треба було.
Ріндо: Знаємо, ми їй казали, але вона це зрозуміла тільки сьогодні.
Т/І: Бо я не хочу сидіти...
Ран: Т/І.
Т/І: Ну що?
Ріндо: Дурочка, ми тебе любимо, тому хочемо, щоб ти була дома, в безпеці. А через свою роботу, ти стала менше приділяти часу, через нову твою шефиню, ти приходиш уставшою.
Ран: Ми хочемо, щоб ти зустрічала нас з роботи, а на якісь свята, ти без переживань, зможеш лишитися вдома.
Дівчина опустила погляд.
Т/І: І я вас люблю.
Дівчина обняла хлопців і стала готувати сніданок. Поки дівчина готувала, відчувала руки на талії, на задниці і на грудях.
Т/І: Ран, забери руку. Ріндо, це тебе також стосується.
Хлопці сіли на місце і так було до тих пір, поки дівчина не доготувала. Розклавши всім їсти дівчина сіла між хлопцями.
Ран: Ммммм, я так люблю коли Т/І готує.
Т/І: А я не люблю готувати, бо ви дозволяєте собі лишнього.
Ріндо: Т/І, ти представ, що буде коли ми будемо жити одні. В трьох.
Старший вдарив молодшого.
Ран: Мовчи.
Т/І: Що? Що таке? Ран?
Ран: Сонце, все в порядку.
Т/І: Ви від мене щось приховуєте, а Ріндо проговорився. Почекай.
Дівчина почала обдумувати слова хлопця.
Т/І: Щоооо? Ви хочете переїхати?
Ран: Ага, разом з тобою. Нам саме якраз треба мати окреме житло. Я хотів зробити сюрприз, та Ріндо проговорився.
Ріндо: Вона нічого не зрозуміла.
Ран: Та іди ти. Так, зараз я з Т/І їдемо за звільнення, а Ріндо збирає речі.
Ріндо: Ееее, а чому ти, а не я?;
Ран: Тому що я старший.
Ріндо: Не чесно.
Т/І: Давайте разом підемо, а потім разом зберемо речі.
Ран: Логічно. Ідемо в машину.
Т/І: До їж спочатку, а потім поїдемо.
Ран: Добре.
Вони поїли, поприбирали і поїхали на роботу дівчини.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Брати Хайтані
Fiksi PenggemarТ/І була дочкою відомої співачки, яка її не сприймала як дочку, та одного дня, все помінялося.