Κεφάλαιο 17🗡

524 77 69
                                    

Jk POV.
Ένιωσα τα πόδια μου να με εγκαταλείπουν και η καρδιά μου να χτυπάει δυνατά. Πήγα να πέσω και με έπιασε ο Taehyung.
Jk: Πηγαίνε με τώρα στο νοσοκομείο.
Body: Μάλιστα κύριε.
Taeh: Ότι χρειαστείς μας λες.

Soomin POV.
Ήμουν στο κρεβάτι του νοσοκομείου και ένιωθα χάλια.
Miyeon: Πώς έγινε;; Εσύ πότε δεν έχασες τον έλεγχο;;
Hyolyn: Αρχικά είχε κάτι στο μυαλό της. Όμως το πρόβλημα δεν είναι αυτό.
Miyeon: Σωστά. Πώς είσαι;; Πονάς πουθενά;;
Soomin: Το σωματικό πόνο τον αντέχω, τον ψυχικό όμως με το ζόρι τον αντέχω.
Hyolyn: Ο Jungkook πάντως τώρα θα το έχει μάθει, ο Taeyang σίγουρα τον πήρε τηλέφωνο.
Soomin: Θα έρθει να το παίξει καλός σύζυγος.
Γιατρός: Κυρία Soomin. Πώς είστε;;
Soomin: Το κεφάλι μου πονάει πολύ. Αλλά πείτε μου πότε θα μπορέσω να φύγω;;
Γιατρός: Δυστυχώς σήμερα θα μείνετε εδώ πρέπει να κάνουμε κάποιες εξετάσεις αν όλα είμαι καλά, αύριο θα μπορέσετε να γυρίσετε σπίτι σας. Τώρα κυρίες μου αν μας επιτρέπεται...
Hyolyn: Μάλιστα, Miyeon πάμε.

Jk POV.
Φτάσαμε στο νοσοκομείο και πήγα στον όροφο που ήταν η Soomin, είδα τον Taeyang, τη Hyolyn και τη Miyeon πήγα δίπλα τους.
Jk: Τι έγινε που είναι;; Πώς είναι;;
Hyolyn:
Taey: Hyolyn. Πρόσεχε πώς μιλάς. Δεν έχει κάτι σημαντικό με μια πρώτη ματιά που έριξε ο γιατρός-
Jk: Μια ματιά;; Πρέπει-
Taey: Ηρέμησε τώρα την εξετάζει πάλι ο γιατρός θα μας πει σε λίγο.
Jk: Πώς έγινε αυτό;;
Taey: Πήγαν για αγώνα.
Jk: Αγώνα;;
Taey: Ναι και εγώ δεν το ήξερα νόμιζα για φαγητό θα πήγαιναν, αν ήξερα τι θα έκαναν σιγά μην την άφηνα.
Hyolyn: Που είναι η Doyeon;;
Jk: Ε;;
Hyolyn: Τι ε;; Μας το παίζεις και ταραγμένος-
Taey: ΑΡΚΕΤΆ.
Hyolyn: Miyeon πάμε λίγο στο κυλικείο γιατί θα κάνω φόνο.
Έφυγε η Miyeon με τη Hyolyn και κοίταξα τον Taeyang.
Taey: Δεν έχω ιδέα μην με κοιτάς. Αλήθεια σε έπαιρνα τηλέφωνο αλλά έλεγε ότι είναι κλειστό.
Jk: Δεν ξέρω τι έγινε χάλασε το κινητό μου.
Βγήκε ο γιατρός από το δωμάτιο της Soomin και έτρεξα.
Jk: Γιατρέ πώς είναι;;
Γιατρός: Είστε συγγενείς;;
Jk: Είμαι ο συζυγός της.
Γιατρός: Χτύπησε λίγο το κεφάλι της αλλά από θαύμα δεν έπαθε κάτι σοβαρό. Απλώς σήμερα θα κάτσει εδώ για να δω τις εξετάσεις της. Αν μπορείτε πηγαίνετε σπίτι να της φέρετε ρούχα και οτιδήποτε άλλο χρειαστεί.
Jk: Μπορώ να περάσω μέσα έτσι;;
Γιατρός: Φυσικά.

Soomin POV.
Καθόμουν και σκεφτόμουν διάφορα μέχρι που μπήκε ο Jungkook.
Jk: Soomin;! Δεν ξέρεις πόσο ανησύχησα.
Ήρθε και με αγκάλιασε αλλά εγώ δεν έκανα τίποτα.
Jk: Πονάς πουθ-
Soomin: Φύγε. Δεν χρειάζεται να φαίνεσαι ανήσυχος εδώ μόνοι μας είμαστε.
Jk: Τι λες;;
Soomin: Έφερε το κινητό σου και το πορτοφόλι σου η Doyeon σήμερα, το κινητό σου δεν λειτουργεί γιατί μάλλον βιαζόσουν να μπεις στο τζακούζι μαζί της και το ξέχασες στη τσέπη σου.
Κατέβασε το κεφάλι του.
Jk: Κ-κοίτα δεν είναι-
Soomin: Φύγε....
Jk: Ωραία καταλαβαίνω ότι τώρα είσαι ανήσυχη, θα έρθω αύριο το πρωί να σου φέρω ρούχα.
Γύρισα από την άλλη μεριά για να μην τον βλέπω.

My mafia man!🗡~Jeon Jungkook ffDonde viven las historias. Descúbrelo ahora