(6 χρόνια αργότερα!)
Soomin POV.
*Βιντεοκλήση💻*.
Hyolyn: Δεν το πιστεύω ότι θα έρθετε!
Soomin: Σκέφτηκα ότι πρέπει να έρθω, αρκετά σας άφησα μόνες.
Hyolyn: Άσε.....Θα κάτσεις και για το γάμο της Miyeon;;
Soomin: Μάλλον όχι, μια εβδομάδα πήρα άδεια αλλά στο γάμο της θα είμαι σίγουρα.
Hyolyn: Πάλι καλά, γιατί χρειάζομαι βοήθεια έχω τα δίδυμα δύο και ένα ακόμα που έχω στη κοιλιά μου κάνουν τρία.
Soomin: Χαχαχαχα! Τι κάνουν τα δίδυμα;;
Hyolyn: Καλά πήγαν μια βόλτα με τον πατέρα τους. Το δικό σου το μικρό;;
Soomin: Είναι με κάτι παιδιά έξω και τώρα που το λες πρέπει να τη ξανά φωνάξω να έρθει στο σπίτι.
Hyolyn: Δεν σε ακούει;;
Soomin: Έτσι κι έτσι. Τέλος πάντων θα τα ξαναπούμε.
Hyolyn: Το δικό μου νούμερο το έχεις όταν πατήσεις το πόδι σου στη Σεούλ πάρε με τηλέφωνο.
Soomin: Οκ! Θα τα πούμε!
Hyolyn: Φιλάκια!
Το έκλεισα. Μου έλειψαν πολύ όλο αυτό το διάστημα, με τα κορίτσια μιλούσα μέσω email και μέσω κάμερας δεν τους έδωσα το νούμερο μου γιατί πίστευα ότι ο Jungkook θα το έψαχνε και είχα δίκιο, το πρώτο καιρό δεν τις άφηνε σε ησυχία. Ο μπαμπάς μου ζει λίγο πιο έξω από τη Σεούλ μόνος του μακριά από τον υπόκοσμο. Έχει έρθει στην Αμερική για να μας δει αλλά εμείς δεν πήγαμε καθόλου και όποτε μιλούσαμε μου έλεγε ότι του λείπουμε. Ευτυχώς η Hyolyn πήγαινε με την Namgil και τον Junseo(τα δίδυμα) και τη Miyeon και τον κάνανε παρέα.
Πήγα κάτω για να έρθει στο σπίτι η μόνη ηλιαχτίδα που έχω εδώ μαζί μου 6 χρόνια.
Soomin: Nali;;
Την είδα που ήταν πίσω από ένα αυτοκίνητο και μου έκανε σήμα να κάνω ησυχία.
Soomin: Σε 5 λεπτά σπίτι(Ψιθυριστά).
Και γύρισα στο σπίτι φτιάχνοντας τη βαλίτσα. Μετά από δύο λεπτά άκουσα τη πόρτα άνοιξα και μπήκε.
Soomin: Με εκπλησεις που ήρθες πιο νωρίς.
Nali: Τελείωσε το παιχνίδι.
Soomin: Τι παίζατε;; Και πριν πάλι κρυμμένη ήσουν.
Nali: Λοιπόν εγώ, η Amelia και η Charlotte είμαστε μαφία και ο Tristan, o Noah και ο Liam είναι αστυνόμοι που μας κυνηγούν για να μας συλλάβουν. Έχουμε και όπλα. Δες!
Δεν το πιστεύω κι εγώ την έφερα εδώ για να είναι μακριά από αυτά τα πράγματα....
Soomin: Μάλιστα.....
Nali: Και όχι να το παινευτώ αλλά είμαι η καλύτερη!
Soomin: Ωραία καλύτερη γιατί δεν πας στο δωμάτιο να ελέγξεις τη βαλίτσα που σου ετοίμασα.
Nali: Καλά....
Όσο μεγαλώνει τόσο μου θυμίζει τον Jungkook. Χτύπησε πάλι η πόρτα και πήγα να ανοίξω.
Soomin: Ethan;;
Ethan: Μήπως ενοχλώ;;
Soomin: Όχι πέρασε. Συγνώμη για την ακαταστασία.
Ethan: Καταλαβαίνω, αύριο φεύγετε και γι'αυτό ήρθα.
Soomin: Έγινε κάτι στο γραφείο;;
Ethan: Όχι όλα καλά, όλα τα άφησες τακτοποιημενα όπως πάντα απλώς ήρθα να σας χαιρετήσω και να σας πω καλό ταξίδι.
Soomin: Ααα...Ευχαριστούμε! Αλλά δεν θα κάτσουμε και ένα μήνα σε 1 εβδομάδα πίσω θα είμαστε.
Ethan: Για μένα θα φανεί σαν αιώνας.
Nali: ΜΑΜΑ...
Βγήκε από το δωμάτιο η Nali.
Soomin: Nali πες γειά τον Ethan.
Nali: Καλά δεν ξέρεις ότι πρέπει να φτιάξω βαλίτσες;; Έρχεσαι εδώ και μας απασχολείς-
Soomin: Nali;; Συγνώμη Ethan.
Ethan: Δεν πειράζει....Έχεις δίκιο Nali αλλά ήθελα να σας δω-
Nali: ΝΑ ΤΗ δεις τη μαμά όχι εμένα.
Soomin: Nali αρκετά. Πήγαινε στο δωμάτιο σου και έρχομαι.
Nali: Χρειάζομαι βοήθεια ξέχασες να βάλεις το πιο σημαντικό.
Ethan: Αν είναι να πηγαίνω έχετε δουλειά. Καλό ταξίδι.
Soomin: Ευχαριστούμε Ethan. Θα τα πούμε σύντομα.
Ethan: Καλό ταξίδι μικρούλα-
Nali: Nali, το ονομά μου είναι Nali όχι μικρούλα.
Ethan: Άντιο.
Έκλεισα τη πόρτα και την αγριοκοίταξα.
Nali: Τι;; Δεν τον συμπαθώ.
Soomin: Κανέναν δεν συμπαθείς....
Nali: Δεν φταίω εγώ που δεν έχεις γούστο, επίσης όλοι είναι εκνευριστικοί.
Soomin: Τέλος πάντων, τι ξέχασα να σου βάλω;;
Nali: Τίποτα όλα τα έβαλες.
Soomin: Μα είπες-
Nali: Έτσι το είπα για να φύγει!
Soomin: Αν σε πιάσω στα χέρια μου....
VOCÊ ESTÁ LENDO
My mafia man!🗡~Jeon Jungkook ff
FanficΟικογένεια Jeon, η πιο δυνατή οικογένεια στο κόσμο της μαφίας με το σκληρό αρχηγό που του αρέσει να "βοηθάει", αλλά ΠΆΝΤΑ με ένα μεγάλο αντάλλαγμα....🗡😏 (ΜΟΥ ΑΝΉΚΕΙ ΜΌΝΟ Η ΙΣΤΟΡΊΑ ΌΧΙ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΒΊΝΤΕΟ) ❗️Don't copyright this story❗️ Hi...