Y/n pov:
Az egyik embernek, Aki meg akart ölni, elvágtam a nyakát. Azután valami éleset éreztem a hátamba.. Elsötétült minden.
Ennyire emlékszem a történtekbõl.
Most pedig itt fekszem Sal ölébe, aki Larryvel bealudt. Gondolom filmnézés közben, mert egy horror film megy a TV-ben. Ash az sehol.Óvatosan fel keltem, hogy ne ébresszem fel a fiúkat, majd ki mentem a mosdóba. Fájt a fejem.. És a hátamba egy szúró érzés nyilalt.
Megmostam az arcom, hogy ne úgy nézzek ki mint egy búvalbaszott, majd ki mentem a konyhába. Lisa és Ashley a kanapén beszélgettek.Ash pov:
Hallottam ahogy kinyílik Larry szobájának az ajtaja, és láttam ahogy Y/n be megy a fürdõbe.
- Mesélték a fiúk hogy mi történt veletek. De tõled is meg szeretném kérdezni. Mi történt? - kérdezte tõlem a velem szembe ülõ Lisa.
- hosszú történet Mrs. Johnson..
- nem sietek sehova.
- hát.. Akkor elmondom..
- Várj egy kicsit. Hozok egy kis forró csokit - monda, majd felált a kapanpérõl, és tõltött kettõnknek egy bögrébe. Majd vissza jött, és a kezembe adta
- Köszönöm. - át vettem, és bele ittam.
- Vigyázz!! Nagyon me-
Már késõ volt. A forró csokoládé megégette a nyelvem.
-MMMMH!!! - gyorsan le nyeltem. A szemem bekönnyesedett, ahogy a forró folyadék végig szalad a torkomon.
- jól vagy drágám?
- i-igen. - mondtam, majd az asztalra raktam a bögrét.
- na akkor mesélj.- röviden el mesélem.
Úgy volt, hogy elmegyünk egy elhagyatott épületbe. El is mentünk, de szét váltunk. Nagyon rossz ötlet volt mert a hátsó bejáraton egy pentagrammot is láttunk. De nem törõdtünk vele. Azt hittük hogy csak a többi tini szórakozott. Be mentünk, s mint mondtam, szét váltunk. Y/n-vel-val le mentünk a pincébe, a fiúk pedig fel mentek az emeletre. Nagy ház volt..
Talátam egy tapéta darabot a földön, és egy kis részt, ahonnan hiányzott az a darab. De ott kicsit le volt jõve a tapéta. Vissza volt ragasztva, de eléggé rosszul. Letéptük, és egy kis ajtó volt benne, amiben egy láda volt. Egy papír és egy kulcs volt benne. Kivettük és lejjebb mentünk a lépcsõn. A pince nagyon nagy volt.. Én a polcokat és a fiókokat néztem meg, Y/n pedig a kulcsal kinyitott egy szobát. Onnantól nem láttam õt. Szóltam neki. Õ dörömbölt hogy nyissam ki. Oda mentem volna, de út közben valaki vissza húzott, és lekötöztek, majd beragasztották a számat.
Y/n elkezdett sikoltani, és a fiúk lerohantak.
Laésyék kibogoztak engem, és miután feláltam, kitéptük az ajtót. A szobában 2 férfi állt Y/n felett, és 3 pedig lefogta.. Ki mentettük õket, és az embereket pedig megöltük. Y/n elvesztette az eszméletét, én pedig rosszul lettem..Lisa aggódó pillantàst vetett rám, majd megkérdezte.
- hol van az a ház.?
Lefagytam. Nem akartam el mondani, mert nem akartam hogy Lisa el menjen oda. Meg is halhat.
Hallottam hogy a fürdõszoba ajtaja kinyílik. Y/n kilépett rajta, és kicsit vizes volt a haja. Meglátott minket, és le ült mellém.
- Szia Y/n! - köszöntötte Lisa
- Jó napot Mrs. Johnson.
- Ezerszer el mondtam hogy LISA! - mosolyogva mondta Lisa.
- rendben. Bocsànat Lisa. - kért bocsánatot Y/n.
- kérsz forró csokit? - kérdezte Lisa Y/n-tõl
- Mhm.. - rázta fejét álmosan Y/n.
Lisa vissza ment a konyhába, én pedig Y/n felé fordultam.
- hogy érzed magad?
- hát.. Jobban.
- fáj valamid?
- a hátam kicsit szúr.Mielõtt El nem ájultam, éreztem egy szúró érzést a hátamba.
- nem lehet hogy valaki megszúrt?
- ...
- ?
- nem tudom...
- gyere, nézzük meg a fürdõbe.
- Rendben..
- Lisa! Mindjár jövünk! - Lisa bólintott, majd be mentünk a fürdõbe.Y/n háttal ált nekem, én pedig felhúztam a pólóját.. Egy rohadt nagy seb volt a hátán, és egy harapás az oldalán.
Alvadt vérrel volt tele a háta.
-úristen... Y/n...
- MI AZ?!!
- E-ezt látnod kell..
- de hogy??
- egy pillanat. - ki mentem a fürdõbõl, és a táskámból ki vettem a fényképezõmet..
Vissza siettem, és le fotóztam y/n hátát.
És át adtam neki a képet..
STAI LEGGENDO
Sally face x reader (befejezetlen)
Storie d'amorehenjooo ez egy MAGYAR Sally face x reader story lesssssz. Remélem tetszeni fog! (y/n) egy autóbalesetett szenvedett, és ennek köszönhetően elvesztette a bal szemét. (y/n) édesapja életveszélyes sérülést szenvedett, majd elhunyt a korházban... So sa...