°A Pizsama parti pt2°

67 4 5
                                    

Y/n pov:

Már az elhagyatott ház felé vettük az irány, mire meg szólaltam
- Sally tegyél le. - meg állt, és el engedte a combomat- mégis miért kellett téged le tegyelek?
- nézd.. - mutattam egy kis sünire aki a fűben fetrengett- sziaa. - le guggoltam hozzá, de el futott, ezért fel álltam mivel minek guggoljak a fűbe. Ki egyenesedtem, és valakit éreztem a hátam mögött. Meg fordultam, és Travis.... Travis állt a hátam mögött.
- Te mit keresel itt?? És HOL VANNAK A TÖBBIEK????- Travis nem szólt egy szót se, csak belém döfött egy kést. A fájdalomtól le hunytam a szemem, és Travis meg szólalt- Meghaltak... Meghaltak ugyan úgy mint most TE!! - Ekkor ki nyitottam a szemem de megint guggolva találtam magam. A süni a "pólóm" aljával szórakozott. Hátra fordítottam a fejem és hála istennek Sal és Larry beszélgettek, Ashley pedig a tájat, és a fákat fotózgatta. Meg nyugodtam és fel vettem a sünit, majd fel álltam. A többiek is észre vették hogy indulásra kész vagyok, ezért el indultak.
- Miért hozod magaddal?? - kérdezte Ash.
- majd meg keressük az otthonát. - rá néztem a sünire aki addigra be aludt a kezembe. - Aranyos. Mostmár jobban fogod szeretni mint engem? - kérdezte Sally miközben a sünit nézte. - igen. Ő az új palim. - mondtam, majd kicsit előre szaladtam, de nem tartott sokáig az örömöm, mert meg láttam a süninek az anyukáját, és a többi kis testvérét. - aww.. De cukik. - meg álltam, majd egy utolsó pillantást vetettem a sünire. - viszlát kis haver- majd oda tettem az anyukájához, aki örömmel fogadta az eltünt kis gyermekét. Láttam hogy Larry és Ash már Budapestig sétáltak, ezért futottam utánuk. Nem vettem észre hogy Sal meg fut utánam. Én sikítva gyorsítottam fel mivel Sal át váltott Sonicra. Szerencsésen oda jutottam Ashleyhez, akinek elkaptam a kezét, és húztam magam után. Ezért együtt futottunk. Sal el kezdett Larrynek kiabálni hogy kapjon el minket. Majdnem sikerült is neki. Én és Ashley ki fulladtunk. Ezért le ültünk a földre. DE már a sarkon láttuk hogy futnak. Nem futottunk el. Meg vártuk amég ők is ide érnek pihenni.

Kicsit pihentünk, és a fiúk fel álltak.
- Na gyerünk csajok- mondta Larry, és Sallyvel fel segítettek minket.
Sal mikor fel segített, rögtön magához rántott és hiper gyors sebességgel fel emelte a maskját, majd meg csókolt. Larryéknek sem tartott sokáig.

Ash pov:

Néztem ahogy Y/n és Sal egy kicsit hevesen csókolóznak. Őszintén, jó érzés volt nézni. Nem tudom miért. De ahogy tudtam, már Larry nem is húzta az időt, magához húzott, és megcsókolt.
Mióta együtt vagyunk, sokkal másabb lett az életem. El mondtam anyámnak hogy van egy barátom, és sokkal boldogabb lett mint volt. Én is boldogabb vagyok egy kicsit, mert tudom hogy rá bármikor számíthatok. Salre és Y/n- re is, de Larry a fő.

Y/n pov:

Sal egyre durvábban csókolt, ezért el váltam tőle, és bele néztem a szemébe.
- nem erről volt szó. - mondtam mosolyogva, majd magamhoz húztam, és adtam neki egy puszit.

Lassacskán el indultunk, és oda értünk a házhoz. A ház elég réginek nézett ki, és romosnak.
- az ajtó az le van lakatolva. Hol menjünk be? - mondtam.
-biztos van egy hátsó ajtó. - mondta Larry, majd előre ment, mi meg utána. Szerencsére találtunk egy ajtót, de elég bizar kinézete volt.. A kilincs le volt verve, össze volt csikargatva, és egy oriási pentagram volt az ajtóra festve (𖤐)
- biztos hogy mi ide akarunk be jönni?? - mondta Ash- nyugi, ez csak egy rajz, bent is lesz minden féle.. Gondolom ide járnak emberek bandázni....Remélem... - mondta Sal, majd ki rúgta az ajtót.
- dude.- Nézett be Larry a házba- ez nem is olyan csúnya. - Larry előre megy újra, majd be megy.
- sztem váljunk szét!
- Lar, ez nem olyan jó ötlet. - mondta Sal
- de, te és én megyünk együtt, a lányok pedig mennek a másik irányba. Ahogy el nézem, belülről nagy a ház.
- Hát elégé.. - mondta Ash.
- akkor menjünk. - mondtam, majd meg fogtam Ash kezét
- vigyázzatok magarokra! Bármi lehet bent! - figyelmeztetett Sal, majd el váltunk egymástól.

Sally face x reader (befejezetlen) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin