TW: STERKE INNHOLD
"Lyric dont touch that it's not free candy." kommanderte Casper da han så den frista gutten som sto foran godte hyllen.
Lyric ble med Casper på kveldskiften, og det var broren som insisterte han skulle være med- fordi Nikolai var satt opp for det samme vakten også.Klokken var allerede 19:30, Nikolai var en halvtime forsinket- som begynte å stresse Casper.
"Dont tell me this guy went out partying" rulla han med øynene mens han tok opp mobilen sin for å ringe den savnende sossen.Lyric trakk på skuldrene mens han skrev, 'Kan godt hende at han er sliten da.'
Casper lot ut en bittert latter. "Lyric, theres slavedom in humanity too. Hvis man er en del av en arbeidsplass så må de være forpliktet til å dukke opp og gjøre jobben sin. Med mindre han har sagt han skal være fri I dag.."
Etter en del anrop, så svarte Nikolai.
"Hvor er du?!" ropte Casper strengt, Lyric prøvde å roe broren sin ned fra bakgrunnen.
"Chillern-a, jeg er ved inngangen." sa Nikolai på den andre linjen, med engang han gikk inn i butikken med ryggsekken sin. Overrasket da han så Lyric stå på kassa ved siden av Casper.
Nikolai prøvde ikke å holde øyekontakt med Lyric, med tanke på at han er en sterk mistanke på at han er gutten bak stemmen.Ta deg sammen Nikolai...
Tenkte han.
Det er helt klart det ikke er han. Hvordan i helvete kan det være han? Se på han! Han er legit et småbarn!
I tillegg så er han er STUM og hvis han var en sanger ville han vært deppa akk nå enn å henge rundt broren sin i ghettobutikken.
JEG MÅ TA MEG SAMMEN FØR DET HER BLIR ENDA KLEINERE ENN DET ER.
Han overtenkte."Ehm hva gjør han her?" spurte Nikolai direkte, mens han så en annen retning- for å unngå øyekontakten.
"Han er kunden vår." forsvarte Casper.
"Ahaa yeah. En kunde som står bak kassa. Yeah, nice." Nikolai stamma. Han så på begge to med et hevet øyebryn, men så sin vei med engang for å stikke av mot bakrommet for å legge fra seg tingene sine.
Lyric og Casper så på hverandre. Casper fniste med engang Nikolai lukka døra.
"What the fuck, hva skjer med Nikolai? hahahhaha"Lyric så på døra med beskymra øyner.
"I think you traumatized him after the dinner or something" lo han videre,
"I mean did you see him? he could barely make eyecontact with you!"'Betyr det jeg har gjort noe galt?!' overtenkte Lyric.
"Håper ikke." Casper ville ikke slutte å le. Lyric klaska han i ryggen for at Casper skulle slutte, og reiste seg opp fra stolen.
"Oh no, you are not going to him are you?!" spurte Casper fortvilet.
Men Lyric bare gikk videre mot døra uten å snu seg.Mans def grew his balls
_______________________________________________________________________
Nikolai slengte fra seg sekken og satte seg på benken med engang han gikk inn i lagerommet.
Han strøk det rette håret sitt med fingerne hans.
Jeg orker ikke dette asz, stamma jeg? jeg? jeg stammer aldri bortsett fra den gangen jeg møtte One Direction på konserten. Ærlig, den teorien med at han er gutten bak sangen gjør meg gal.Nikolai tok en del pauser før han endelig reiste seg opp og tok seg av skjorta si for å ta på gensern som tilhørte butikken. Han hadde ingenting under. Han tok glidelåsen og låste det opp midtvei.
Endelig åpnet døra seg, og Nikolai hørte ikke noen komme inn i lagerommet.
Nikolai så ikke Lyric før han så refleksjonen hans i speilet foran han, som skvatt gutten.
STAI LEGGENDO
Operaen Mellom Oss
Storie d'amoreHavmannen Lyric Chantara viet livet sitt for å bli en del av Nikolai Anderssen's verden, til tross for deres ødelagte løfter. Men hva får han tilbake i Oslo's ungdomssmiljø, spessielt under russetida? kan Lyric få ekte kjærlighets kyss før kontrakte...