1 - Gerçekler

904 23 9
                                    

Başlama tarihi

Yazım tarihi      22 Aralık 2022

Merhabaa bu ilk kitabım umarım beğenirsiniz başlayalımmm 

Sabah alarmın sesiyle uyanmıştım. Bugün tatile (yaz tatili) girecektik . Hızlıca hazırlandım ve üstümü giyindim.

(istediğimiz gibi hayal edebilirsiniz  havalar sıcak olduğu için kalın giyinmiyo )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(istediğimiz gibi hayal edebilirsiniz  havalar sıcak olduğu için kalın giyinmiyo )

Aşağı inmeden hafif bir makyaj yaptım ve öyle indim. Ailem hala uyuyordu zaten evden çalıştıları için erken kalmalarına da gerek yoktu. Kendime tost hazırladım  ve tostumu yemeye başladım. Aynı zamanda telefonumdan en yakın arkadaşım Ebru ile konuşuyordum. Tostum bitince ayakkabımı giyindim ve üstüme üşümemek için kolej ceketimi aldım. Hava son zamanlarda çok dengesizdi ve ben de hasta olmak istemiyordum. Evden çıktıktan sonra yürüyerek okula gittim.

☀️

Okuldan eve dönüyordum çünkü hocalar kısa konuşmuştu . Evin önüne gelince anahtarımı çıkardım ve eve girdim. Odama geçecekken anneme babamın ortak çalışma odasından bağrıma sesleri geliyordu. Ne kadar dinlemek istemesen de önünün geçerken kendi adımı duymuştum ve bu da merakımı arttırmıştı. Annem

- Her ne olursa olsun Güneş benim kızım onu ben büyüttüm, ben mükemmel hale getirdim  eğer bu olay doğruysa yeni gelecek kızı ben istemiyorum benim kızım Güneş ve ben onu bırakmam.       Dedi bende olayların merakıyla kapıyı tık tıklayıp içeri girdim.

- Neler oluyor burda sesimiz aşağı kattan duyuluyor.         onların konuştuklarını dinlememiş gibi bunları demiştim. Babam

- Kızım geç seninle konuşacaklarımız var.       Dedi

- Eeeeee ne konuşacaksak konuşalım.     dedim

- Kızım beni bugün senin doğduğun hastaneden aradılar karıştırılma ihtimalin  varmış o yüzden yarın bizi DNA testi için  hastaneye bekliyorlar.       dedi. Babam  gerçi babam mı o bile kesin değil ama dedikleryle  resman yıkılmıştım. Onlara bakmadan hızlıca odama gittim ve kapıyı kapatır kapatmaz göz yaşlarım süzülmeye başladı kendimi çok kötü hissediyordum ağlarken uyuyacağım düşündüğüm için üstüme pijamalarımı giyindim ve kendimi yatağa attım. Artık hıckırarak ağlıyordum ama sesim aileme gitmesin diye ağzımı elimle kapatmıştım. Bedenim bu kadar yorgunluğa dayanamadı ve uykuya yenik düştü.

Selam mm
Nasıldııı
Gece gece uyku tutmadı ve yazmaya başladım.
Umarım beğenirsiniz
Diğer bölüm yakın bir zamanda gelir
Yazım hatalarım varsa belirtin lütfenn

Bölümü yazarken dinlediğim şarkı
Pacify Her

Güneş / Gerçek AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin