Selammmmm
Yolculukta yazmaya devam
Hız kesmeden yazalım bakalım
Ben bölümü yazdım ama yayınlamamışım şimdi yayınlıyorum iyi okumalarAyça Abla
- Kızlar bugünde ilk olarak smaç çalışıcam sonra maç yapcaz Ayşe sen de vurulan saçları kurtarmaya çalış
Okey miyizHerkes
- OkeyizAyça Abla
- Başlayalım o zaman ben pasör olcam herkes top alsın ve sıraya geçsin böyle böyle devam edelim bir yarım saat sonrasında maç takımlarını ayarlarız hadi bakalım sırayaBiz sıraya geçmiştik, Ayşe karşılamak için karşıya geçmişti, Ayça Abla da pasöre geçmişti. Ben ikinciydim ilk Sena vardı Sena normal de pasör oynuyordu ama eskiden orta olduğu için smaçları iyiydi ve servisleride güzeldi. Sena smaç vurdu ve sıra bana geldi Ayça Ablaya topu attım o topa dokunmadan önce zıpladım ben tam pozisyondayken Ayça Abla topu elime ulaştırdı bende tüm gücümle tam çizgiye vurdum Ayşe karşılayamamıştı. Topları alıp arkaya tekrar sıra olduğumuz için topu aldım ve arkaya geçtim. Böyle böyle smaç antrenmanı bitmişti şimdi maç yapıcaktık. Ayça Abla beni ve Göksuyu takım başkanı yapmıştı taş kağıt makas yapıp takımları seçecektik.
A takımı
Güneş (pasör çaprazı)
Sena (pasör)
Zeynep (orta oyuncu)
İsra (orta oyuncu)B takımı
Göksu (pasör çaprazı)
Melis (pasör)
Ayşe ( libero)
Ebru ( orta oyuncu)( Arkadaşlar ben pozisyonları böyle yaptım gerçek pozisyonları bölüm sonunda ve gördüğünüz üzere 8 kişiler maçta 6 kişi oluyo liboroyla 7 diyelim oyuncu değişiklikleri yapıp ana maçta hepsi oynuyor bu kadar böldüğüm için özür dilerim)
Karşı takım başlıyacaktı ve Servisi Ebru atıyordu artık demekten bıktım Ebrununda servisleri iyiydi. Servisi ben karşıladım pasöre gitmişti ama biraz yukarıydı, gördüğü bir boşluğa plase bıraktı ve sayıyı aldı. Sena pasörde en iyi kişiydi ve sahayı çok iyi analiz ediyordu, plaseleri de tam boşluklara oturuyordu bu yüzden de okul maçlarında falan ( aynı okuldalar ) ona yürüyen beyin yada plase insanı diye lakaplar takılmıştı. Bu kursa yeni geldiği için daha maçlara çıkmamıştı ama iyi oynayacağını hepimiz biliyorduk. Neyse maça dönelim servis bizdeydi, İsra başladı tekrarlıyorum onu da servisleri iyi. Karşıda Ayşe karşıladı, top tam pasöre gelmişti libero sonuçta karşılaşmaları iyi. Pasör yani Melis arka pasla Göksu'ya pas verdi. File önğnda benle Sena vardı birlikte Göksu smaç vurduğunda zıpladık ve blok yaptık. Karşı tarafın yerine düşmeden Ayşe kaydı ve topu kurtardı. Top biraz aşağıda kalmıştı Meliste manşetle kaldırdı ve bu sefer smacı Ebru vurdu. Bizde Zeynep topu kurtarmak için koşmuştu ama kurtaramamıştı.
Maç sonu
Maçın son sayılarıydı biz 23 karşı ise 20 idi. Diğer sayıyı karşı takım aldığı için onlar başlıyordu Melis servisi attı. Sena bana işaretlerimizden birini yaptı. Bu şaşırtmaya yapcam anlamına geliyordu. Zeynep parmak pasla Senaya pas attı. Sena plase bırakacak gibi yaparken ben diğer taraftan adımlamaya başladım ve sonunda zıpladım. Önümde bloksuz boşluklara dolu bir saha vardı. Sena zamanlamayı tam tutturdu ve saniyesinde top elime geldi, çizgiye smacı bastım. Sayıyı biz aldığımız için biz başlıyorduk bu sefer servisi Sena atacaktı. Karşı takımda Göksu karşıladı. Melis plase bırakacaltı, çok belli etmişti durmadan bizim tarafı gözlüyor ve boşluk arıyordu. Boşluğu bulmuştu ama karşısında blokçu olarak ben vardım. Analizlerim sonucu atacağı yönde zıpladım ve onu blokladım set bitmişti ve biz kazanmıştık.
Ayça Abla maç sonu bize üstümüzü değiştirmemizi ve buraya gelmemizi söylemişti. Poğçaları ısıtcaktı tabiki. Bizde soyunma odalarına gittik. Ben sadece dizilerimi çıkardım sonra üstümü değiştirecektim çünkü ben ne yemek olursa olsun üstüme dökerim.
Selammmmm
Naber
Bölüm nasıldıŞuraya bir gerçek pozisyonları bırakmıyım da gidiyim
Sena = Pasör
Güneş = Pasör çaprazı
Zeynep = Smaçör
Ebru = Smaçör
İsra = Orta oyuncu
Melis = Orta oyuncu
Göksu = Pasör çaprazı
Ayşe = LiberoTakım böyle diğer bölümde görüşürüzzzzz
Yazım yanlışlarını belirtin lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneş / Gerçek Ailem
ChickLitGüneş tam herşey yoluna girdi derken yaşadığı her şeyin ailesinin bile bir yalandan ibaret olduğunu öğrenir ve hayatı alt üst olur