Benim 10 metre ileride biri yaprakların üzerinde yarıyordu.
İlk başta yanına gidip gitmemekte kararsız kaldım.Belkide insan bile değil di onun bir hayvan olmadığını nereden bilebilirdim.Hadi insan diyelim güvenilirmiydiki?Hayır.Ona güvenmeyecek başka bir yol arayacaktım.Tam yolumu değiştiriyorsun ki gökyüzüne baktım ağaç yapraklarından zar zor görünen gökyüzü neredeyse kararacaktı.Eğer buradan çıkmayı beceremessem bir hayvan tarafından parçalanacaktım.
Evet belki oda güvenilir değildi ama başka çarem yoktu tekrar aynı tarafa baktım.Gözlerimle onu aradım.Evet tekrar aynı yerde yatıyordu.Ona doğru yaklaşmaya başladım.Yaklastıkça daha çok belli oluyordu.Bu kişi sırtüstü ve hareketsiz yatıyordu.
-Siktir.Yoksa ölümü başıma kalmasın?
Galiba genç bir kızdı benim yaşlarındaydı.Yani 18-19.Yanına iyice yaklaştım.Evet artık emindim kızdı.Uzun hafif dalgalı ve kızıl açık kahve saçları vardı.Ayakkabımın ucuyla dürttü.Hareket yoktu.Birkaç kere dürttükten sonra hareket etmeye başladı.Kalbim güm güm atmaya başladı.Ennsonunda tamamen uyandı.Vr oturur pozisyona gelip etrafa bakınmaya başladı.En sonunda beni gördü.Çekingen bir tavırla bana kim olduğumu sordu.
-Kimsiniz?
-Şey ben Rose.Okul otobüsüm kaza yaptı ve kendimi burada buldum.Ne kadar çıkış yolu arasamda bir yol bulamadım.Bana buradan çıkmam için yardım edebilir misiniz?
Kız bıkmış bir tavırla gülmeye başladı ve cevap verdi:
-Yinemi.Üzgünüm sana buradan çıkman için yardım edemem ama sana burada yardım edebilirim.
Duraksadım.Ona neden güveneyim ki?Offf ama güvenmeliydimde.Anam kafama takılan neden bana nurdan çıkmam için yardımcı olamazdıki?Ve neden bıkkın bir tonla "yinemi"dedi.Ben bunları düşünürken kız beni dürttü ve:
-Gelecekmisin?
Diye sordu hemen cevap vermeliyim ve bu cevap evet oldu.
-Tamam.O zaman beni takip et.
Bende kafa sallayarak arkasından yürümeye başladım.Yaklaşık 20 dakikadır yürüyorduk.Bir insan neden heryer ormanken evine bu kadar uzak bir yere gelirdiki.Belkide sıkıntıdan dı:
-Hadi ama Roseee,fazla şüphecisin.
Diye mırıldandım.Kız arkasını döndü ve:
-Bir şeymi dedin?
-Benmi?A yok.
Kız tamam o zaman diyerek önüne döndü.Aradan 2-3 saniye geçtikten sonra hızla kafasını çevirdi ve:
-Bu arada ben Lili.
Dedi.Adı Lili'ymiş hiç duymamıştım.Ama güzel gelmişti.Derin derin düşünürken bana seslenilmesi ile irkildim.Lili bana bakarak:
-Evet.Geldik dedi ve kapıyı açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Forest Story •|Chaelisa
Mystery / ThrillerRose ormanda kaybolur ve yaprakların üstünde yatan bir kızdan yardım ister.