Keşke O Otobüse Hiç Bimmeseydim

71 7 9
                                    

Otobüse bindim ve otobüs 1-2 dakika sonra harekete geçti.Buda benim içimi huzursuzluk kaplamasının başlangıcıydı.

Kamp yapacaktık.Kamp yeri biraz uzaktı ortalama 3-4 saat sürermiş.Kulaklığımı takıp başımı cama yasladım.Müzik dinlerken arkadaşımın dürtmesiyle irkildim ve ona döndüm bana:
-Rose saat kaç?Benim telefonumun şarjı yok.
dedi telefona bakarak
-Yaklaşık 1,5 saat olmuş dedim.

5-10 dakika sonra otobüsün sağa sola doğru hareket ettiğini fark ettim herkes çığlık atıyor ve bağırıyordu.Şoför ise çaresiz bir şekilde otobüsü kontrol etmeye çalışıyordu.Şoför otobüsü kontrol edemiyordu ve trenlerde tutmuyordu ama şanslıydıkki yol düz ilerliyordu Fakat şansımız bizi bir yere kadar hayatta tutmaya yetti.En son hatırladığım otobüsün uçurum gibi ama uçurumdan daha kısa bir yerden aşağı düşerken benim ise bağırtı eşliğinde otobüsün camından fırladığımdı.

Gözlerimi zar zor açmaya çalışıyordum.Her tarafım ağrıyor yattığım yerden gelen hışırtılar beni rahatsız ediyordu.Hala kalkabilecek bir gücüm yoktu.Yatığım yerde 1-2 dakika bekledikten sonra oturur pozisyona gelip etrafa bakınmaya başladım burası ne evim ne okulum nede yoldayken önünden geçtiğimiz yerlerden birisi değildi.Burası basbaya ormandı yattığım yerden gelen hışırtıların sebebi ise yaprakların üzerinde yatmamdı.Yavaşça ayağa kalktım ve üzerimi sirkeldim.Tekrar etrafıma bakındım artık emindim burası bir ormandı ama tek sorun ben buraya nasıl gelmiştim?

Çantam yanında yoktu yüksek ihtimallede otobüsteydi.Telefonumda büyük ihtimalle benimle beraber başka bir yere fırlamıştı.Ayağa kalkıp yavaş yavaş yürümeye başladım.Normalde eğer  bilmediğiniz bir yerde kaybolursanız olduğunuz yerde beklemeniz söylenir ama bunu takmıyordum.Tek istediğim hava kararmadan şu lanet yerden kurtulmaktı.

Hava kararmaya başlamıştı ve ben hala dolanarak bir çıkış yolu arıyordum.Ben çıkmaya çalıştıkça daha çok ormanın derinliklerine gidiyor daha çok kayboluyordum.
-Siktir.Neden şu iğrenç geziye katıldınki.Keşke o otobüse hiç binmeseydim.
Ben bu şekilde söylene söylene giderken yaklaşık 10 metre ileride yaprakların üzerinde biri yatıyordu.

A Forest Story •|ChaelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin