TESADÜF

46 5 15
                                    

Kendimi simülasyonda gibi hissediyordum.Belkide öyleydi.Ya öyleyse ve içinde bulunduğum simülasyon hata verirse ne olurdu.Ben buradan kaçabilirmiydim  yoksa tam tersi burada sıkışıp kalırmıydım.Her türlü burada sıkışıp kalmıştım gerçi.

Ama artık beni korkutan şey orman değildi.Asıl sorun Lili'ydi.Lili'nin ne beye kim olduğunu bilmiyordum.Paronaysk veya fazla korkak bir insan değilimdir.Ama Lili benim düşüncelerimi ben farkında olmadan değiştimeye çalışıyor hatta bunu başarıyordu .

Ayağa kalkıp kapıya doğru ilerledim.Mutfağa gidip yemek yicektim.Zaten başka yapıcak birşeyde yoktu aslında burada  internet dahi vardı-bu beni daha çok korkutuyor-ama yinede canım hiç birşey yapmak istemiyordu.

Günlük rutinim "yat,kalk,ye,iç" ve
tekrar aynısı.

Mutfağa gidip yemek yedim daha sonra uyumaya karar verdim.Evet yine.

Gidip uyudum.Uykum güzeldi, gerçekten harikaydı.

Ta ki rüya görmeye başlayıncaya kadar.Hiçbir şey göremiyordum.Gördüklerimde gölge
ve silütlerden ibaretti.

Çığlık seslerine karışmış kahkaha sesleri,kanlar,anahtar,kilitli bir oda, yalvarışlar ve karanlık.

Uyanmıştım nefes nefeseydim.Yaşadıklarım ağır geliyordu.Su içmenin faydası olacağını-hiç bir faydası olmayacağını biliyorum sadece canım bunu istedi ve beynim bana bunu yapmamı emretti,belkide söyledi-düşünerek mutfağa gittim ve bir bardak su içmek için dolaptan bardak alıp su doldurdum.

Suyu içmedim.Kapıyı kilitleyip ortalığı karıştırmaya başladım.Dolaplardan birinde bir  fincanın altın da üzerinde büyük harflerle PARK yazılı olduğunu gördüm.Evde girmediğim oda yoktu belliki başka bir yer daha vardı ve benim bunu bilmem gerekiyordu.

Tam anahta alıcakken  dış kapının açılma sesiyle irkildim ve hemen anahtarı bırakıp kilitli kapıyı açıp Lili'nin gelmesini bekledim.

Ne zaman bir şey yapcak olsam hemen geliyordu.Bense bunun tesadüf olduğunu umuyordum.

Evet ye o bir bölüm oy verirseniz çok mutlu olurum.Bolum hakkındaki düşüncelerinizi belirtirseniz de iyi olur.Kendinize iyi bakın

A Forest Story •|ChaelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin