0.2

327 32 103
                                    

-Oni-Chann özür dilerim sen izin vermediğin halde draken ile gittiğim için..

Emma eve gelince kendimi durduramadı ve biraz Emmaya sert çıkıştım.

-Emma bir süre benle konuşma.

Emma şok olmuş bir biçimde bana baktı İlk defa benden böyle birşey duyuyordu beklediğine eminim.

Birşey söylemesine müsaade etmeden direk odama girdim.

saat olmuş 20.01 gece karanlığı çökmüştü. yatağıma yattım gözümü uykuya kapattım. güzel düşler ile birlikte uyandım.

telefonuma gelen ard arda mesaj bildirimlerini susturmak için telefonu açıp mesaj kısmına girdim.

Maymun görse bismillah der;Bugün olanlar için özür dilerim.
Yani aslında bir takıma senide satmış oldum.
sabah sana sinirlendiğim için özür dilerim.
Seni sattığım içinde özür dilerim.

Mikey;Sıkıntı yok Ken-Chin seni anlıyorum bende birine aşık olsam bende sinirlenirim(Deliye dönerim)
Ehh Tabi bende onu abisinden gizli yemeğe çıkarırdım Ehehe 
(Bunu yapmayı dört göz ile bekliyorum) :D

Maymun görse bismillah der;Yinede özür dilerim Mikey 1 saate toplantı var mekana geç kalma sakın

Mikey:Geç kalmam Ken-Chin merak etme ;D

Saat 22.37 olmuş 1 saate topları var tamamen aklımdan çıkmış.

hemen hazırlandım üstüme birke birşey geçirdim ve tabiiki şekerli parfümümü sıkıp dışarı çıktım.

hava hala kapalıydı yağacak gibiydi. bir an önce gidip toplantıyı halletmem iyi olacak.

sıkıcı geçen birkaç saatin ardından toplantı bitmiş Allahı cezası Sürekli yemin eden Wallahlılarla kavga edecektik. Karşı tarafın lideri 190 ben 162 yim nası liderim lan ben?

neyse en azından milletin adıyla dalga geçmiyorum. KARAKTERİM YERİMDE ENAZINDAN

mY🔑

Çok komik gülmekten büyükannemi sırtlayıp 200 squad yaptım.

neyse şaka maka Mother fucker 3  gün sonra kavga var Allah büyük neler olacak.

şuan akşam saat 00.27 toplantı biteli 30 dk felan oldu.

Ken-chin ve ben mekanda oturmuş cipsi kola yapıyoruz. çekirdekten olmazsa olmaz zaten.

siz hiç hoşlandığınız çocukla cipsi kola+ çekirdek yaptınız mı?

bakın ben yaptım.

-Emma evde tek başına korkmaz mı?

Emmanı-...

-Korksaydı arardı bence. Uyumuştur zaten boşver sen.

Boşver onu ben varken.. <3

Sadece Ben [Draken X Mikey] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin