°Final°

349 31 27
                                    

Aradan 2 yıl geçti. 1. nesil Tokyo manji çetesi dağıldı. onun yerine Kantou manji çetesi kuruldu.

Emma...Sevdiğim kız öleli 2 yıl geçti aradan. zor da olsa kabullendim. ve hayatıma bir şekilde devam ediyorum. Kendime ait bir dükkan ile geçimini sağlıyorum.

Peki ya Mikey? kötü yollara girdi... bazıları cinayet bile işlediğini söylemekte. fakat kanıt olmadığı için hiçbir işlem olmadı.

yakın bir zamanda Kantou Manji- 2. nesil Toman kavga edecekti.

ben ise Brahmanın resmi bir üyesi olmasam bile hala çeteler ile alakam var. Yakın zamanda bana suikast girişiminde bulunuldu. Senjı ise beni korumak isterken kendi canından oldu. bunun için kendimden milyonlarca kez nefret ettim.

fakat.

bu hep böyle devam edemezdi.

birşeylerin değişmesi ve normale dönmemiz gerekiyordu.

yoksa daha çok kişi canından olacaktı.

Kantou manji-2. nesil Toman kavgasında olamaya karar verdim.

kavga 2 gün sonra cumartesi günü olacaktı.

bu yüzden 2. nesil Toman lideri takemichi yi bulmam şart.

...
..
.
.
.
.

-Oi Takemichi!

Takemichi ve diğerleri elbette kavgadan bir gün önce tapınağın önünde konuşup tartışıyorlardı.

-D-Draken-kun??

herkes şaşkınlıkla ban bakar iken aralarından geçip kısa basamaklardan yukarı çıkıp Takemichi in yanına geçtim.

takemichi bir kaç adım geriye atarak bana konuşmam için yer açmıştı.

burada olan kişiler sadece baji, chifuyu, mitsuya, Hakkai, pah-chin, peh-yan, smiley, angry idi. büyük ihtimalle bölük toplantısının ortasında girmiştim araya.

-Yarınki kavgaya bende geliyorum.

-D-Draken-kun..

herkes şaşırmış bana bakıyor iken. konuşmaya devam ettim.

-Mikey. Dostumuz,Sano Manjiro onu kötü kalplerin içinden kurtatmamız lazım.

-senin brahmanda olduğunu sanıyorduk.

konuşmamı bölen baji bana ters ters bakarak söylemişti bunu.

-Brahmanın resmi bir üyesi değilim. istediğim çete ile kavgaya katılabilirim. tabii... takemichi seninde onayın olursa.

Baji şaşırmıştı. Takemichi kararlı bir şekilde.

-Draken-kun. Seve seve seni yanımıza alırız elbette sormana bile gerek yok.

Sadece Ben [Draken X Mikey] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin