СВІТАНОК ДАРУЄ НОВІ СИЛИ
Все падало з рук Жанни розбила дорогу чашку на роботі в кав'ярні все, тому що замріялась про Романа , скандал з історичною власницею. ЇЇ душа розбилась на маленькі крихти скельця, ввечері коли стало дуже темно Жанна гуляла темними вулиця міста, надіючи зняти той біль за зраду, як їй здавалось коханого хлопця. Телефон Романа був для неї заблокований, а якась досить доросла жінка "Сказала, що до Роману не телефонувати, він належить тільки їй". Очі наповнились слізьми, а серце гнівом. Але вона була така закохана в цього синьоокого блондина. Дівчині так було потрібно поговорити, але навіть краща подруга Влада не відповідала. Наївшись ванільного морозива Жанна разом з чорним клубочком лягла спати. Донна Роза довго перебирала живіт жінці та вона мирного заснула.
Знову нічна річка та неймовірні зорі й подих теплого Нілу. Яка чудова ніч зник страх та самотність. Жанна зайшла у теплу воду Нілу у снах душа може літати де завгодно. Відчуття легкості та відновлення наповнили її, вона зайшла по коліна вода наче парне молоко підіймалась вверх та занурював у світ мрій. Коли Жанна задивилась на зорі й здалось, що зорі почали занурюватись у Ніл і знову повертаються на Небо.
Коли Жанна замріялась то відчула, як хтось ніжно торкнувся її плечей і почав цілувати шию. Вона не хотіла повертати голову, а просто плести по річці пристрасті Ніл. Цілуючи шию та плечі таємний чоловік ніжно зняв її одяг і повністю занурив у теплі води Нілу, його руки були сильні та ніжні, а Жанна відчувала себе такою одинокою, що дозволила, щоб він ввійшов у неї під воду. Це була одна мить, але відчуття що все тіло наповнилось Сонцем, це був не чоловік, а щось неймовірне. Таємний незнайомець цілував її спину і всі рани відчаю зникли, серце та голова стали світлими. ЇЇ наповнювала радість, а коли незнайомець підняв її над водою і місячне сяйво охопило її оголене тіло, вона наче знову народилась. Через хвилину Жанна лежала на піску закутана у світлу сукню і в воді де підійматися пар з'явився силует чоловіка. Він стояв по пояс у воді сильні руки та плечі підіймав наче у молитві до Неба. На душі стало так тепло Жанна закрила очі та відчуваючи що все тільки сон. Легеньке перо торкнулось її обличчя, відкривши очі вона побачила поряд чоловіка статного у світлому одязі з головою Сокола. Його теплі жовті очі спокійно дивились на неї та Жанна знову заснула.
ВИ ЧИТАЄТЕ
ПІД ПОКРИВОМ БОГИНІ БАСТЕД
AdventureМістична історія про те , як переплітаються долі людей та духів у тонких світах