Частина 6

19 2 2
                                    


ЖИТТЄВІДОРОГИ НЕПЕРДБАЧУВАННІ 


Жанна з Мирославом залишились біля високого очерету Нілу. Їм тільки залишалось чекати та вірити, що богиня Бастед повернеться до них. В той час Бастед в самій гарній своїй сукні зі смолоскипом почала спускатися в Західну Печеру Вічності віддаючи свої золоті прикраси перевізнику вона плила на інший берег з папірусом від самої Нуд. Навіть її було страшно, тому що Царство Мертвих могло її поглибити назавжди. Прибувши до входу в печеру і побачивши величезну чергу із душ, що йшли на суд вічний.

Бастет побачила Анубіса спокійного сильного чоловіка з головою шакала, він спокійно виконував Суд і від нього віяло такою силою, владою і мужністю. Бастет замріялась про такого коханця , не те що її кумедний та інколи безпомічний чоловік Бєс.

Анубіс відчув богинь

-" Чого хочеш ? В мене мало часу. Він також відчув потяг до цієї незалежної, сексуальної одночасно вільної та сильної богині. Його дружина Імпут була покірна, мовчазна та безвільна. Але шлюб для нього це святе. Краще стабільність та вірність ніж вітряність та ігри.

- "Я прийшла з наказом від богині Нут , читай" протягнула папірус.

Зненацька з'явилась Імпут і штовхнула Бастет на мерців. Анубіс підхопив Бастет, що летіла в прірву до грішників. Він відчув її дихання, пружні груди та м'який та сильний живіт, її ніжну шкіру та вібрації. Але він опанував себе і поставив її на землю. Один грізний погляд Анубіса й Імпут зникла. Прочитавши папірус Анубіс наказав своїм шакалам звільнити воїна з катівні. Імпут подивилась вбивчим поглядом на Бастет.

 -" Анубіс, але він повинен бути в катівні, це наказ самого Ра."

-" Мовчати, я ні перед не збираюсь виправдовуватися". Вогонь очей Бастет горить дуже сильно" Анубіс, чоловік про якого вона мріяла про його плечі, руки та силу поцілунків"

-" Бастет її очі, так сильно горіли, що бажання в Анубіса не можливо було приховати.

- "Ведіть швидше, в мало часу" крикнув Анубіса.

А в цей час мріяв, як би він захопив цю непокірну красуну і нарешті віддав владу жінці, хоч під час сексуальних ігор.

Шакали привели змученого воїна, його поклали до човна настільки він був виснажений. Бастет зі своїм коханим покидали Царство Анубіса.

Анубіса намагався приборкати свої бажання до Бастет і йому потрібно було усамітнитися. Імпут з гнівом та болем дивилась на човен, розуміючи, що Анубіс захопився та закохався в Бастет. Вже на березі Нілу богиня-кішка плакала та молила богиню Ісіду про оздоровлення Ансета, шакали справно виконала свою роботу. Сили покидали воїна і його погляд почав завмирати, руки стали холодними, губи сині та Бастет зрозуміла, що якщо він помре вже ніколи його душа не буде вільна.

 -" Богиня Ісіда, ти всемогутня всепрощальна, допоможи врятувати невинного воїна" і сльози залишали на землі білі квіти ромашки. . Скоро наближався світанок і Амсет втрачав життя". Нарешті з'явився грізна богиня Ісіда

-" Чого ти мене викликаєш, якщо ти зваблюєш одружених чоловіків та розбиваєш сім'ї. Я знаю про твої ігри з Анубісом. Він ледь встояв від твоїх чар, але мрії про тебе в нього будуть." відповіла Ісіда.

-" О, могутня богиня, вклоняюсь перед тобою на коліна. Я ніколи не думала зваблювати, а тим більше ставати на місце Імпут. Я ніколи не хотіла належати одному чоловіку, жити вічно в Царстві Мертвих. Для мене шлюб святе, для тих хто в це вірить. Я розбила дзеркало Правди, але ця підла черв'ячна душила та вбивала кошенят та котів. Вдавалась до магії Апопо , щоб знищити своїх суперниць та зводити з розуму чоловіків. . Подивись на дзеркало Нілу за декілька хвилин настане світанок і вірний воїн помре від смертельних ран. "

Ісіда подивилась в нічні води Нілу і побачила страшну правду про черв'ячну Татону її страшні дії та думки. Богиня заплакала і забрала Ансета до себе.

     Почався світанок Мирослав та Жанна побачили рожеве небо і зрозуміли, що помруть від сонця. . Але сталося неймовірне сонце повернуло свій біг назад. Продовжувалася довга ніч. Щось порушилося в плині часу ніч наче проковтнула сонце. Порядок змінився це дуже налякало людей, вони почали вірити що це прокляття богів, але це просто сама богиня Нут затримала сонце, щоб відбулося зцілення воїна Амсета. Ніч часто змінює, як фізично, так і емоційно.  

  

ПІД  ПОКРИВОМ  БОГИНІ  БАСТЕДWhere stories live. Discover now