Частина 7

21 2 1
                                    


ЗАХІД ЗАРОДЖЕНННЯ МРІЙ


      Сонце затрималось на годину. Рівно стільки часу потрібно, щоб почався процес оздоровлення воїна. Бастед приготувала подарунок своїм обранцям. Перед самим світанком вона перетворилася на маленьку чорну кішку і підійшла до Жанни та Мирослава. Вона торкнулась пухнастим хвостиком своїм до них та вони втрьох опинились біля Сфінкса. Це просто магія, нічне небо, зорі що пливуть так швидко, вітер що шумить. Коли Бастед знову перетворилась на богиню, промовила:

- Ви зараз біля священного Сфінкса, його очі завжди вдивляються на схід, але мрії зароджуються на заході, Промовте кожен своє бажання йому і будем прощатися, скоро світанок - будем прощатися. Жанна промовила бажання навіть не думаючи, Мирославу стало легше і він шепнув, що йому спало на думку. В цю хвилину очі Сфінкса стали темно-синіми й він моргнув їм. Жанна побачила у своїй руці кулон зі смарагду та золота, а Мирослав кулон з червоного золота.

Жанна прокинулась від стуку у двері. Мати та брат від тривоги, що відключений телефон намагалися виламати двері, а Донна-Роса спокійно спала на вікні.

- Ти зникла на три дні, де ти була, чому не відповідала? Ми обдзвонили всі морги та лікарні, ти мене в могилу зведеш, кричала мати

Що могла розповісти Жанна! Напилась снодійних і просто заснула.

А брат Мирослава проник в його квартиру через сусідній балкон, бо три дні телефон був відключений.

- Брат, чого ти не відповідав? Ми збирались тебе хоронити, мати викликала рятувальну службу.

     Мирослав і сам не розумів, що то був за сон. Тільки сніжок спокійно лежав на дивані та посміхався червоними очима.

      Летять дні, летять ночі. Не на одну секунду не зупиняється час. Жанна поїхала на місяць в подорож до Португалії. Навіть в неділю була на серфінгу, але судженого не знайшла. Мирослав відправився на три місяці до Німечини, щоб допомогти з фірмою родині, знайомився з холодними німками та нічого окрім коротких зустрічей це не приносило, а інші жінки як завжди бажали грошей від нього. Але він добре заробляв і бистро розібрався з боргами.

      Час ішов і дивлячись на нічне небо Жанна думала, як же там Бастед і Ансет мрійливо дивилась на захід сонця. Нуут виконала свою обіцянку. Ансет мандрував небом та зустрічався у безмісячну ніч з Бастед три ночі на місяць. Тотона так і залишилась отруйним черв'яком, що ночі вона в муках народжує пусте яйце і знову вагітніє. Щоб вона не шкодила землі та рослинам оскільки її слина вбиває все живе її замурували в печеру, де одне каміння і навіть промінь сонця не потрапляє до них. Поруч з нею руда волохата змія Натона, що також закована за свої злі діла та язик.

      Одного ранку Жанна поспішала до ветеринара з кішкою і там в черзі побачила Мирослава з білою кішкою. Він також чекав на огляд, бо летів на конференцію в Мадрид. Жанна розповіла, що буде відома виставка Єгипетських богів у Валенсії, там буде експонат богині Бастед. Залишилось таке тепле відчуття після розмови. Жанни так надіялась можливо зустріти його в місті, але вони так і не списались. Ось і момент - Жанна готувалась сказати пару слів про богиню Бастед. Вона розповідала з такою пристрастю та азартом, що почула овації та в потоці людей вона побачила Мирослава, правда під руку з молодою білявкою, але в одну секунду до її руки доторкнулась чиясь тепла рука. - Сеньйорита, ви так пристрасно розповідали про Бастед, цей подарунок Вам вручив незнайомець. Відкривши коробку вона побачила кулон зі смарагдом. - Ви настільки смілива, красива ви наче сама Бастед. Жанна подивилась на себе в дзеркало. Це була струнка красива жінка в чорній сукні - Мене звати Родріго, мрію з вами познайомитися - Жанно.

     Він взяв її ніжно та впевнено під руку та вони пішли по залу.

     Пройшло три місяці, сонце заходило та вставало. Після одруження Родріго подарував Жанні весільну поїздку до Єгипту, як вона і хотіла. Йому було не зрозуміло чому Єгипет, але містичні таємниці повинні бути закритими. Вдивляючись в нічне небо Жанна побачила, як падають і гуляють зорі. Це була ніч Бастед та Амсета. Через декілька років сім'ї Жанни та Мирослава зустрілись. Їхні діти їздили до одного табору, а потім їхні діти ходили до однієї школи. Всі коти цілющі створіння і в кожному є частина богині Бастед. Вона завжди охороняє людей, що беруть до себе котів. В будь-якому випадку ваші душі будуть захищені від темних сил та у вас будуть яскраві сни.  

ПІД  ПОКРИВОМ  БОГИНІ  БАСТЕДWhere stories live. Discover now