КОЛИ ТИ ПОСМІХАЄШСЯДОЛІ, ДОЛЯ ПОСМІХАЄТЬСЯ ТИ СОБІ
Два дні та дві ночі кішка Жанна Донна зовсім нічого не їла і не пила. Жанна сама плакала від відчаю, але зробити нічого не змогла. Так само та у квартирі Мирослава лежав без сил Сніжок. Але світанки змінюються заходами сонця. Однієї надзвичайної холодної ночі під ковдрою до Жанни залізла Роса, так само в самій північній частині міста до Мирослава прийшов грітися Сніжок. Холодна ніч огорнула місто своєю теплою ковдрою. Жанна та Мирослав вже стояли у світлому одязі на березі нічного Нілу, взявшись за руки настільки рідними за ці дні.
- Ну, що в мене є небезпечний, але єдиний план, як врятувати Амсета, сказала Бастед. Вона була сумна, але дуже войовнича. ТОТ все-таки подивився в дзеркало правди, коли Маат спала, жінка Онубіса Імпут від жіночої заздрості та від страху втратити свого чоловіка Онубіса дала наказ замурувати мого коханого, щоб знову не стати рабинею на річці Нілу. Є одна таємниця, що зв'язує Ра та Імпут.
- Як нам тобі допомогти богині, зачаровано запитала Жанна
- Імпут не бажає мені зала, її просто обдурили, і я маю здогадку хто це. Створіння що немає навіть хребта, але її ненависть, заздрість та злість перетворили її в потвору, що вигнали її навіть з Аду, і вона хоче мене покарати
- Ми залишимось живі, запитав Мирослав
- У вас мало шансів вижити, але якщо ми зможемо виправити справедливість, Дари Долі та моя прихильність буде у вас назавжди. Переодягнувшись в чорне ми спускаємось в ту темноту і глибину в яку не проникає навіть Ра.
Всі в трьох вони стояли й дивились на захід Нілу.
- Нам час, треба йти в саму глибину заходу, де нас чекають темні змії, промовила Бастед
Дуже швидко вони спустилися в печеру, де не було зовсім світла, але багато вологого каміння. Бастед дала всім по смолоскипу, але йти було дуже небезпечно та огидно.
- Ми йдемо по самих зміях, сказала богиня
- Вони нас не вжалять, запитала Жанна
- Ці змії без отрути і бояться вогню та священного запаху білого Лотоса, відповіла Бастед
ВИ ЧИТАЄТЕ
ПІД ПОКРИВОМ БОГИНІ БАСТЕД
AdventureМістична історія про те , як переплітаються долі людей та духів у тонких світах