7

101 11 0
                                    

Bible onu ikna etmişti, Pete gitmişti. Pete gittiğine göre geriye kalan tek şey iyileşme kısmıydı. Build'in memnun olduğunu ufak ve rahat iç çekişlerinden anlıyordu. Mutluydu. Hem yakında Build'de işine geri dönebilecekti. Bible, röportajına gitmeden önce uyanmamasını umarak Build'in alnını öpmüş, parmak uçlarıyla hafifçe yanağını okşamıştı. Gülünce çıkan gamzelerinin yeri ezberindeydi, en çok oraları seviyordu.

Bir yanı hala sevgilisinden ayrılmak istemiyordu. Birkaç saat ayrı kalsalar sesini, kıkırdamalarını, arada bir olan kahkahalarını, saçlarını okşamayı ama en çok sarıldığında aldığı kokusunu hemen özlüyordu. Gün hâlâ aydınlanmamıştı. Karanlık ve kasvetli günlerde bile hava hep sıcak olurdu. Tayland'da bu havanın olması garipti. Tuhaf bir şekilde bugün soğuktu.

Röportaj iyi geçmişti. Ama nedense içinde işler yolunda gitmiyor gibi hissediyordu. Hemen eve, Biu'ya gitmek istiyordu ancak hayranlara kabalık olmaması açısından çalışanlar tarafından durdurulmuştu.

İşlerini bitirip eve geldiğinde Build onu karşılamamıştı. Halbuki bu onların minik rutiniydi. Bible eve gelir Build kapıyı açar birbilerine sarılır özlem giderirlerdi. İçindeki kalp sızlatan düşünceleri es geçip onu kontrol etmek için yatak odalarına gitti ancak orada değildi. Balkonda değildi. Salon ve mutfak da boştu. Adımlarını yıkanıyor olduğunu düşünüp son yer olan banyoya doğru yöneltti. Birkaç kez seslenip kapıyı tıklattı. Kilitli kapı ardından sesler gelmeyince kapıya omuz atıp kırma girişiminde bulundu. Bu doğru gelmiyordu. Oysaki evden çıkarken artık herşeyin iyi olacağını düşünüyordu.


Bölümleri kısa tutuyorum. Bazıları 200 bazıları 600 kelime arası. Finali çoktan hazır 12-13 bölümlük bir hikaye olacak. Uzatmayacağım. Bu hafta bunu bitirip Kraliyet konulu olanla devam ederiz. 
Sizi seviyorum.

Moriarty's ll BibleBuild Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin