1

480 17 5
                                    


Toz taneleri havada dans etti. Açılan perdelerin arasından çekiciliğiyle zirveye ulaşan güneş, şefkat gösterirmiş gibi üzerlerinde parladı. Bakışlarını pencereden çevirdi, kedisi Grey son zamanlarda çok hızlı kilo veriyordu bu yüzden hasta olup olmadığı konusunda endişeliydi. Daha bir gün önce, avuç dolusu tüyleri her tarafını sarmıştı. Şimdi ise biraz uyuşuk görünüyordu. Bu onu endişelendirdi, bu yüzden onu tedavi etmesi için doğru veterinere gitmek üzere durumu bilip bilmediğini sormak için kedi sever bir arkadaşı olan Build'i aramaya karar verdi.

"The person you have called can not be reached at the moment please try again later."

Çoktan onlarca defa aramış ama o zamanlarda da olduğu gibi duyduğu tek şey tekrar deneyin olmuştu.

Dalgınlıkla telefonuna bakarken ön kapıdaki zili duydu. Kapıyı açmak için parmaklarını bile hareket ettirmeden olduğu yerde duruyordu. Bedeni bunu yapmayı reddediyor gibiydi. Bible çevresinde olup bitenleri anlayamadan Jeff içeriye girdi.

"Ne zamandan beri sana ulaşmaya çalışıyorum hem bu koku ne?" İçeri adımlarken gözleri masanın üzerine kaydı. "Hiç yemek yedin mi? Grey'i de mi beslemedin? İyi misin sen?" diye sordu Jeff, her cümlesinden sonra sesini daha yumuşak bir tona indirmişti "Hiç iyi görünmüyorsun. En son ne zaman doğru düzgün dinlendin?" Bible cevap vermedi ona öylece bakmaya devam etti.

"Grey hasta. Biu'ya bu konuda yardımcı olup olamayacağını sormak istedim ama telefonlarımı açmıyor." Sonunda kaba ses tonuyla konuşmuştu. "Bible neden bahsettiğin hakkında hiçbir fikrim yok ancak Build Jakapan Puttha artık burada değil."

"Nereye gitti? Bana hiçbir şey söylemedi..." Bible bu sefer sakin bir ses tonuyla sormuştu ardından Jeff iç çekerek "O öldü Bible. O öldü."

Bible gözleri dairesinde dolaşırken kulaklarının çınladığını hissedebiliyordu. Muhtemelen bir hafta öncesinden pişmiş yiyecekler masada çürüyordu, Grey açlıktan öldüğü için bir köşede yatıyordu ve pencereler hala sımsıkı kapalıydı. 

Yağmur yağıyordu. Zaten Build'in öldüğü günden beri onun güneşi doğmamıştı.





Moriarty's ll BibleBuild Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin