ik word wakker en ik kijk op mijn telefoon en ik zie dat het al 11:00 is dus ik stap snel mijn bed uit want ik ging om 13:00 met de jongen naar een restaurant toe, ik stap eerst de douche in en was mijn haren en stap weer de douche uit en droog mijn haren en loop naar mijn kamer en ik open mijn kledingkast en ik pak een spijkerbroek met een groene trui met een beertje erop en ik doe dan meteen gel in mijn haar en loop de trap af en ik zeg dan ''morguhh boys'' en ik zie dat ze eten voor mij hebben gemaakt maar daar heb nu geen zin in want we gaan zo ook weer eten dus ik ga maar op de bank zitten en dan vraagt Raoul meteen ''Matthy waarom eet je niet?'' en ik antwoord ''ik heb geen trek en we gaan zo ook al eten'' het is even stil totdat ''gaan we na de lunch een video maken'' vraagt Robbie, ik vind het wel goed en ik kijk de rest aan en die knikken ja dus '''ja is goed maar wat voor een video?'' zeg ik ''BINGOO door de stad'' zegt Koen ja dat is een goed idee en ik pak een glaasje water en dan zegt Robbie ''Matthy wil je samen een team zijn??'''en ik vind dat natuurlijk heel leuk en zeg ik zeg ''JA!!" en ik drink mijn glaasje op en ik gooi mijn ontbijtje weg en ruim het op. het is al bijna tijd (12:30) en we besluiten er al heen te gaan rijden, want beter te vroeg dan te laat zegt Raoul altijd!! ik zit bij Robbie en Milo in de auto en Raoul en Koen bij elkaar en ik pak mijn bril en doe die op met het rijden Robbie zit naast mij en Milo zit achterin, ik start de Motor en ik rij achter Raoul aan. en we praten nog even in de auto totdat het licht op rood stond en ik gewoon door rij, en Milo zegt ''MATTHYY!! ja had even beter moeten opletten'' en ik snap wel waarom hij dat zegt want we hadden ook dood kunnen zijn maar dat is niet gebeurd, ik vraag me wel af of er iets met Robbie si want hij is heel erg stil ''hey Robje is er iets?'' en hij schud zijn hoofd en ik vertrouw hem natuurlijk dus als hij dat zegt is het ook waar want Robbie liegt nooit denk ik ook niet tegen zijn vrienden.
AANGEKOMEN BIJ HET RESTAURANT;
we zijn er eindelijk wij stappen de auto uit en zien Koen en Raoul al op ons wachten dus we lopen naar hun toe, we lopen naar binnen en we worden naar onze tafel gebracht maar dan zegt de vrouw tegen een van ons ''ik herken jou'' en wij kijken allemaal naar haar en dan zegt Raoul ''ik herken jou ook zusje'' ''sinds wanneer heb jij een zusje Raoul'' zegt Milo, ''sinds al heel lang'' zegt Raoul en ze stelt zich voor ''hoi ik ben Lisa'' en we stellen ons allemaal voor en dan loopt ze weer weg ''nou boys wat willen jullie nemen'' zegt Milo ''ik denk dat ik gewoon voor een burger ga'' zeg ik en we bestellen alles dat we willen (5 keer bier 2 burgers 1 spareribs 1 pokerbowl en 1 pasta pesto is wat wij allemaal bestellen) we kletsen nog even en dan opeens pakt koen zijn camera, en hij verteld dat we volgende week iets gaan doen met eten, daar hebben wij allemaal heel veel zin in en dan komt het eten eraan maar Lisa brengt het niet maar iemand anders maar dat is niet zo erg vind ik.............. na 45 minuten zijn wij klaar en gelukkig betaalt koen het voor ons, en we lopen weg naar de auto samen met Robbie stap ik de auto in en beginnen wij met filmen op onze bingo kaart staat : op het ijs staan met je blote voeten, 10 bolletjes ijs op een hoorntje, foto met een wielrenner, 20 euro weggeven op straat, gratis de museum in, iemand herres laten zeggen zonder het woord te zeggen en een foto met een wielrenner ''nou dat gaat toch wel lukken'' zeg ik tegen Robbie en hij zegt ''ja nou dat denk ik wel'' en ik start de motor ik weet nu al dat Robbie het ijsje wilt en we rijden naar een een ijsjes winkel maar helaas mogen we niet 10 bolletjes op een hoorntje dus dan moeten we naar andere... uiteindelijk vinden wij er toch een winkel die dat wel wilt doen en ik wist dat Robbie het wou en hij begint met eten en hij vraagt ''wil jij ook een likje matthy?'' en ik neem een likje Rop heeft er wel verstand van welke smaak lekker is en ik neem nog een paar likjes een stuk of 8 likjes en dan doe ik mijn mond weer terug ik vink deze alvast door en we gaan naar de volgende toevallig vinden wij een wielrenner maar die skipt ons gewoon volledig en dan komt de volgende eraan en die wilt wel op een foto dus die kunnen wij ook al afvinken en wij hebben bijna bingo maar dan is de tijd op dus we moeten terug naar kantoor en ik plak de foto's in een PowerPoint en gaan we allemaal zitten de andere team begint met wat ze hadden 4 van de 7 en wij beginnen nu en wij hebben uiteindelijk gewonnen met 2 punten verschil en ik knuffel Rop (Robbie) want zonder hem was het mij nooit gelukt met het ijsje want ik ben niet zo'n vreetzak en ik pak een biertje om het te vieren dat wij gewonnen hebben en wij drinken het hele flesje bier op en ik ga beginnen met editen van de video en ik pak een paar snoepjes omdat ik heel veel trek heb en ik deel er ook wat uit aan mijn vrienden en natuurlijk wilt Anton ook ''mag ik ook Matthy?'' zegt Anton en ik zeg ''ja tuurlijk mag jij ook'' en geef hem ook een paar snoepjes en binnen een paar minuten heeft hij het al op en we lachen ons stuk omdat zijn gezicht helemaal rood is wahahahhah''
-1045 woorden-
hopelijk vonden jullie dit deel leuk en morgen weer een nieuwe deel!! byebye
JE LEEST
ik wil het niet meer //ft: bankzitters
Fanfictionmatthy zit in de knoop met zijn gedachtes en gevoelens, hij weet niet zeker wat voor seksualiteit hij heeft, hij heeft natuurlijk nog een vriendin, maar opgegeven moment gaat het steeds slechter, hij verteld het tegen niemand. hij krijgt vaker nacht...