Deel 6 (love)

448 14 0
                                    

In dit deel komt zoensessies:)
en hij doet de deur open.......

Ik loop de badkamer binnen en ik zie dat hij gehuild heeft "Matt ik zie dat je gehuld hebt wat is er?" Vraag ik "carolij-....." zegt hij er is dus iets met CAROLIJN en Matthy ofzo ooo misschien haat ofzo ik weet het ook niet en ik geef hem een knuffel "heeft ze het tegen mensen verteld en krijg je haat?" Zeg ik, "uhm zoiets wel ja" zegt hij en ik geef hem een dikke knuffel en een kusje "ik wil wat vertellen" zegt Matthy "ga je gang" zeg ik "ook al had ik met CAROLIJN en ik denk dat ik homo ben want ik vind jou leuk" zegt hij "Matthy ik vind jou ook leuk" zeg ik en we beginnen met zoenen en ik geef hem een hele dikke knuffel "mag ik je schat noemen?" Vraag ik "ja tuurlijk mop" zeg Matthy.. OMG wat Ben ik zo blij met mijn schatje en ik kruip weer in bed en Matthy die kruipt ook weer in bed en we gaan weer slapen Matthy kruipt tegen mij aan en we knuffelen elkaar en we beginnen weer met zoenen zoenen en zoenen totdat ik in slaap val...

BIJ MATTHY:
Ik heb met Robbie en ik ben daar zo blij mee ik ben vanaf vandaag homo en ik ben er wel trots op want ik had al eerder gevoelens voor hem maar durfde het niet te vertellen en nu is het mij toch gelukt om het te zeggen en hij vond mij dus ook leuk en dat vind ik ook fijn en hopelijk geeft hij ook om mij want ik geef ook om hem! Robbie die ligt al te slapen maar ik kan dat niet want ik kan het gewoon niet ik pak mijn telefoon en ik kijk op Instagram maar ik maak per ongeluk Robbie wakker "oh hoi matt" zegt hij "hoi ropje" zeg ik en ik open de berichten van Instagram en ik kijk ze allemaal stuk voor stuk sommige zijn haat en sommige zijn lief "je bent echt een viespeuk" zie ik en mij maakt het mij niet uit want deze heeft mij niet geraakt maar dan komt Roel binnen "Rob waarom slaap jij niet in je eigen kamer?" Zegt raoul "omdat" zegt Robbie "roel niet boos worden" zeg ik "oké" "nou ik ben homo en Robbie ook en wij hebben een relatie sinds vandaag" zeg ik "gefeliciteerd" zegt raoul
"Dus je bent niet boos ofzo" zegt Robbie "nee natuurlijk niet ik vind het juist leuk!" Zegt roel en wij krijgen een glimlach op onze gezicht ik kijk hoe laat het is (7:00) ik heb dan echt kort geslapen en ik kleed mij om ik doe een broek aan met een shirt en wacht tot dat Robbie klaar is en wij lopen naar beneden ik pak zijn hand en we lopen nu hand in hand naar beneden en Robbie kijkt naar mij met geschrokken ogen "Matt wat heb je gedaan" zegt hij en ik kijk hem aan "waar heb je het over?" Zeg ik "J-je arm!"  " ik had het verdient en Koen zag het eerder ook al" zeg ik "o oké maar je moet echt wel uitkijken" zegt Ropje en ik knik Roel heeft al ontbijt gemaakt en wij gaan met z"N allen aan tafel zitten en wij vertellen het ook tegen de rest en Milo die kijkt mij vies aan en ik kijk hem recht in zijn ogen aan!! En hij kijkt weg nou fijn zeg "gefeliciteerd" zegt Koen en wij geven hem een knuffel omdat wij blij zijn dat ze ons supporten en ik ruim mijn bord op en ik ga op de bank zitten en Milo komt naast mij zitten "vak je nou echt op mannen" vraagt hij heel onaardig "ja ik val op mannen" zeg ik en hij verluisterd in mijn oor "ik zou maar gaan oppassen" en ik schrik maar gelukkig huil ik niet ik blijf stokstijf op de bank zitten en later belt er iemand aan "dat is Lisa!" Zeg roel en ze loopt naar binnen "hoi Lisa" zeggen wij vrolijk terwijl Robbie mijn hand stevig vast! "Gaat het goed Robbie" vraag ik "u-u-uh ja" ik zie dag het niet goed gaat en ik tik hem op en ik leg hem op de bank neer en ik begin hem te kietelen "Hahahahha Matthy stoop" zegt Robbie en ik stop "hey Robbie" zegt Lisa probeert zij nou te flirten met mijn vriendje dat pik ik echt niet als dat zo is! en ik kijk haar een beetje boos aan en ze kijkt recht in mijn ogen "Wat is er?" Vraagt Lisa "Matt er is niks tussen ons hoor" zegt Robbie en ik word weer rustig oké nou fijn dat er niks tussen hun is want dan was ik pas echt boos geweest en dan was mijn hart gebroken in 1000000 stukjes.......

-821 woorden-

Sorry voor een korte deel maar ik ben gwn even druk bezig 28 december ga im waarschijnlijk niks posten!!!

Joejoe groetjes lieve:)

ik wil het niet meer //ft: bankzitters Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu