De Volgende Ochtend

7 0 0
                                    

Op Zaterdagochtend word eerst Pieter om exact 07:30 wakker en besloot om stilletjes naar beneden te gaan. Hij begon zich in stilte naar de keuken te gaan en om een vers ontbijt te maken voor zijn allerliefste Lisa. Hij zag op de keuken tafel nog 2 appelsienen liggen en begon een vers gemaakt fruitsapje te maken.  Hij bakte ook een heerlijk omelet en geroosterd brood om te eten. Als laatste haalde hij 2 yoghurtjes uit de koelkast te halen en begon alles mooi op de tafel te zetten. Ongveer om 08:30 kwam ook Lisa naar beneden en zag de tafel mooi gedekt staan. Lisa was enorm verrast toen ze zag dat Pieter voor haar de tafel zo mooi had gedekt.
Lisa: wat enorm lief van je zei ze tegen Pieter.
Pieter: jij verdient het beste wat er bestaat schat.
Lisa: oh danku schatje. Je bent de liefste van heel de wereld.
Pieter: jij bent ook de liefste van heel de wereld.

Samen begonnen ze aan hun heerlijk ontbijt.
Nadat ze samen hun ontbijt had opgegeten besliten ze samen de tafel af te ruimen en samen aan de afwas te beginnen. Pieter deed de afwas en Lisa deed de afdroog en zette ook alles weer netjes op zijn plaats.  Ok besloten ze het huis een beetje op te maken want Lisa haar ouders zouden op bezoek komen.
Pieter was een beetje zenuwachtig
Lisa: waarom ben je zo zenuwachtig schatje.
Pieter: ik ben een beetje zenuwachtig omdat je ouders mij voor de eerste keer gaan zien.
Lisa: geen zorgen schatje ik heb al veel over verteld en mijn ouders merken ook dat ik enorm geluk ben.
Pieter: oh ok schatje.

Exact om 13:30 werd er aan de deur gebeld. Het waren de ouders van Lisa. Samen begon ze binnen met elkaar te praten. Iets later excuseerde Pieter zich en zei sorry voor te onderbreken maar ik begeef me even tot het toilet en gaf eerst Lisa nog een zoen.

Iets later zeiden de ouders van Lisa tegen haar
Lieverd we zien dat Pieter inderdaad een hele lieve jongen voor je is en willen hem graag uitnodigen om eens bij ons te komen eten.
Lisa was enorm opgelucht en zei oh dankjewel zei ze tege haar ouders en gaf hun een knuffel.
Pieter kwam terug en Lisa's ouders zeiden Pieter  we willen je graag volgende week zaterdag uitnodigen ok bij ons te komen eten. Ik zal er zijn antwoorde Pieter vriendelijk. Na enkele uurtjes later vertrokken Lisa ouders weer naar huis.

Pieter: je had gelijk schat. Ik heb mij voor niks zenuwachtig gemaakt.
Lisa: zie je wel schatje dat alles goe ging komen.
Pieter: ja dat wel.

Ook Pieter vertrok weer naar huis maar niet zonder eerst Lisa nog een knuffel en een zoen te geven aan haar.
Lisa: Wees je voorzichtig liefje zei ze tegen pieter.
Pieter: Natuurlijk schatje. Ik zie je maandag aan de bushalte. Maar ik stuur je ook nog hoor schatje. Want ik kan geen seconde zonder jou.
Lisa: Ik ook niet zonder jou schatje
Pieter: dag schatje
Lisa: dag schatje.

Beiden hadden ze een enorme gezellige dag samen gehad.

Van vriendschap naar liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu