DE VERDWIJNING

3 0 0
                                    

Pieter en Lisa waren nog maar een week verloofd en  er bestond plots een heftige ruzie in hun relatie.  Ze kwamen namelijk niet overeen met de plannen van hun huwelijk. Lisa was enorm kwaad en vertrok plots het huis uit. Meestal kwam Lisa de zelfde dag nog terug maar het was nu al bijna 3 dagen geleden dat ze van haar nog iets had laten horen. Nadien beloot pieter om zelf contact met haar op te nemen. De gsm ging over en sprong iets later op voicemail. Pieter aprak onmiddellijk een berichtje in en zei: schatje, kom alstublieft terug ik heb je nodig en je mag het feest organiseren hoe jij wilt het enige dat ik wil is jou gelukkig zien. Lisa kreeg het berichtje aan besloot om het meteem te beluisteren. Nadat ze alles gehoord had besloot ze om terug naar pieter te gaan. Want er was bij haar ook geen seconde geweest dat ze niet aan hem gedacht had en enkel had ze gewoon even tojd nodig. Want namelijk wist ze van haar eigen dat ze anders domme dingen zou zeggen die ze eindelijk niet meende. Lisa vertrekt naar het station om de trein naar Pieter te nemen. Eenmaal anagekomen koopt ze een heen ticket van mol naar mechelen. Het is 11:25 de trein komt aan Lisa stapt te trein op en er kont al een conducteur naar haar toe. Hij vraagt het ticketje van Lisa vriendelijk laat ze haar ticket zien. Dat is in orde zei de conducteur. 11:30 de trein vertrek op weg naar mechelen.

Van vriendschap naar liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu