Al 2 maanden lang waren Pieter en Lisa beste vrienden van elkaar. Maar de laatste dagen was Pieter enorm stil geworden natuurlijk begon Lisa zich een beetje zorgen te maken. Ze besloot om Pieter op te bellen om te vragen om eens af te spreken.
Lisa: hey pieter ik hier wanneer zouden we eens kunnen afspreken ik zou graag met je praten want ik begin mij een beetje zorgen om je te maken.
Pieter: morgen om 12:30u aan de stille vijver onze favoriete plek in het park.
Lisa: ok, klinkt goed ik zal er zijn. Ik zal wat lekkers meebrengen zodat we samen een heerlijke middag lunch kunnen houden.
Pieter: ok, dat is goed ik zal zorgen voor een mooi picknick dekentje. Tot morgen lisa.
Lisa: ok pieter, tot morgen.
Lisa was enorm zenuwachtig voor morgen. Want ze maakte zich heel veel zorgen om haar beste vriend Pieter. Ze merkte dat hij de laatste dagen enorm veranderd was het leek wel dat hij met iets zat maar niet aan lisa durfde te vertelen. Want dat had ze wel al een paar keer gevraagd wat er aan de hand was. Maar steeds kreeg ze het zelfde antwoord van pieter.
Pieter: er is niks aan de hand lisa.
Lisa: weet je het zeker je bent zo stil de laatste dagen.
Pieter: ja, alles is prima.
Lisa: ok, maar je kan me alles vertellen.
Pieter: dat weet ik. Zullen we verder gaan wandelen.
Lisa: ja dat is goed. Gewoon gezellig wandelen en genieten van het het zonnige weer.Verder op zagen ze een ijskraam staan en besloten ze een heerlijk ijsje te gaan eten. Lisa koos voor een bolletje chocolade en Pieter koos voor een bolletje banaan, samen wandelde ze met hun ijsje naar de hoofduitgang van het park. Waar hun fiets was geparkeerd want het was al 17:30u en ze moesten beiden nog een halfuur naar huis fietsen om nog te gaan avond eten. Ze moesten beide nog in bad of douche gaan want de volgende dag moesten ze er weer vroeg uit om te gaan werken. Zoals elke dag gingen ze weer samen naar hun werk gaan.