Herneyse.
Mutfaktan çıktım ve oturma odasına doğru yavaş yavaş yürümeye başladım.
Garip sesler mi geliyor yoksa ben mi deliriyorum? Cinler benimle konuşuyor imdat!
Nerede bunlar?
Oturma odasının yanında ki, kapısı kapalı odadan geliyordu sesler. Girmeli miyim? DEMİR VE TOPRAK MALI NEREDE?!
Allah'ım inşallah onlar değildir. Ya da onlardır. Oturma odasına girip uslu bir kız gibi hiçbir şey duymamış gibi yapabilirim ama canım istemiyor.
Öhm öhm. Hazır mısınız? Ben değilim.
Kapının kulpunu tuttum ve yavaşça aşağıya indirdim. Kapıyı azıcık ittirdim ve aradaki boşluktan içeriye baktım.
OHA! GAY PRNOSU! Gerçekte de böyle mi lan bu?
YA NİYE KİMSE BANA SÖYLEMEDİ BUNU?
Gerçekte de beyaz parlayan bir şeymiş. Ben daha farklı sanıyordum, ıyy. Kusucam şimdi.
Toprakla göz göze geldik! Toprakla göz göze geldik! Anskm! Anskm!
Gülüyor! Gülüy- tamam yeter. AMA NEDEN GÜLÜYOR?
"Elif?" Sesi ne kadar kalınmış meğer..
Kapıyı hızla kapatıp geri geri birkaç adım attım. Sırtım duvara değdi.
BEN AZ ÖNCE NE GÖRDÜM?
Arkamda ki kapının açılmasıyla o tarafa döndüm. Taehyung?
"T-Tae?" Gülüyor. Çok güzel gülüyor. Taehyung'a doğru bir adım attım. İnanamıyorum!
"Gerçekten burada mısın? Şizofren mi oldum yoksa?" İkisine de okeyim. Fark etmez.
"Oyun arkadaşın Ozmo ile oyun başlıyor!" Ne? Ne diyon yavrum?
"Ne?"
"Elif!" Demir? Açık duran kapıya döndüm. "Kiminle konuşuyorsun?" Kafamı Taehyung'a çevirdim. Gitmiş! Hayır gidemez! Gitmemeli..
"Taehyung buradaydı ama şu an yok. Odaya girdi sanırım." Odaya doğru bir adım attım, ikinciyi henüz atmışken Demir kolumdan tuttu.
"Elif, beni kandıramazsın. Bizi gizli izlemen hiç hoş değil. Ceza alacaksın."
"Sikerim cezanı, Taehyung burada diyorum!" Bağırarak kolumu kendime çektim. Mala bak!
"Benimle düzgün konuş!" Çıldıracağım! Yemin ederim kriz geçireceğim şimdi!
"Demir?" Odadan Toprağın sesi gelmesiyle Demir kafasını çevirdi. Boşluktan yararlanarak mutfağa doğru koştum. Kaçtı? 2. çekmece! Hızlıca çekmeceyi açıp bıçak aldım elime. Arkamdan koşan Demir, maalesef ki(!) yetişemedi.
"Elif, cezan artıyor. Bırak onu güzelim."
"Ya sikerim cezasını da şeyini de! Sen kimsin? Sen kimsin amnakoyim! Önce kaçır sonra iznim olmadan fantezi kur, yok ceza ver yok uyku vakti yok ebesinin nikahı, yeter ulan! Kendi kendime diyorum ki kazan güvenini sktir ol git ama yok, dayanamıyorum. Wattpad mı oğlum burası? Kafana göre davranamazsın. Skerim ölürsün! Mala bak, 'cizin irtiyir' artsın amnakoyim. Bu bıçak var ya, bu bıçağı ya sana sokacağım ya kendime başka kurtuluş yok. Yok abi yok yani, siz iki gerizekalı çok mu kitap okudunuz? Biraz gerçekliğe dönün, burası Türkiye burada babanızı dahi skerler, anladın mı beni? Hayal dünyan değil burası, bende senin o hayal dünyanda ki cici kız değilim!" Demir'in arkasından odaya giren Toprağa baktım. Gözleri niye dolmuş bunun?