0.1

9K 231 715
                                    

Bahattin uykuya hazır... soshuvi

Yeni bir fice daha basladim ona da bakar misinix🦈😡

Sözde her önüne gelen shipe "cinselleştirme" diyen sakat fan bozuntuları lütfen kitabı okumayıp kendi sikik dünyalarına dönsünler. Okuyup da linçlemek falan istiyorsan o senin yarramın başı olman. Elimden geldiğince sana yaptığının karşılığını veririm. Puşt herif amına koyim senin.
[Kibarca bir uyarı❤]

Bu hikayede Stray Kids 6 kişi.
Olmayan kişiler Seungmin ve Han(Jisung)
Grupla üyelik bakımından hiç ilişkileri yok.
Yaşları şuan ki yaşları ile aynı 2022-2023

İki veya üç günde bir yeni bölüm atacağım mujklar.

Jisung telefonuna gelen bildirim ile bilgisayarın başından kalkıp telefonuna bakmaya yatağına gitti.

"Stray Kids canlı yayında.

Hızla bildirime tıkladı. Yayında olan üye Minho'ydu (Lee Know) .
Yüzünde bir iğrenme ifadesi ile yayını izlemeye başladı.

//Stray Kids'in özellikle de Minho'nun antisiydi.
Neden mi? Tabii ki de gereksiz yere değil. Aslında "bir yanlış anlaşılma" yüzündendi.
Minho toplu bir yayında üstü kapalı bir şekilde homofobik bir söylemde bulunmuştu, aslında çoğu izleyen öyle anlamıştı.
Minho'nun kastettiği şey o değildi.
Çoğu kişi gibi Jisung da öyle anlamıştı. Zaten Stray Kids'e pek ısınamamıştı. Bu da işin bahanesi olmuştu.
Jisung iki-üç yıl önce biseksuel (hem kadınlardan hem de erkeklerden hoşlanabilenler) olduğunu fark etmişti.
Ama bu iyi olan kısmıydı denilebilir.
Asıl gerçek sebebi Skz ve fanları yüzünden abisi intihar etmişti.
Abisi fan meetingte Minho ile görüşürken onu tehdit etmişti(Jisung'a göre bu yalan)
Sonrasında birsürü dava ve linç ile uğraştı en sonunda da dayanamayıp intihar etti. //

Jisung yayını izlerken sürekli içinden veya dışından Minho'ya sövüyordu.
Homofobikler ona göre iğrenç ve şerefsizlerdi.
En son dayanamayıp yorum yazdı.

~Homofobik piç.

Jisung'un beklemediği bir şekilde Minho yorumu gördü, okudu.

"Ah. Homofobik mi? Galiba sen de o yanlış anlayanlardansın. Emin ol LGBT bireyleri'ne nefret falan beslemiyorum. Umarım yakında anlarsın.

Jisung inanmadı. Sadece nefret yorumları yüzünden Minho'nun rol yaptığını düşündü.

Yayından hızla çıktı telefonu yatağın diğer ucuna fırlattı.

...

Minho gelen nefret yorumlarından gerçekten bıkmıştı. Onu rahatsız eden ona homofobik demeleriydi, gay olması bu olayı daha da saçma bir hale getiriyordu.

Sürekli canlı yayında az önce okuduğuna benzer yorumlar geliyordu oysaki Minho'yu herkes yanlış anlamıştı.

Antileri bir anda tavan yapmıştı.

Minho daha fazla düşünmek ve üzülmek istemiyordu. Saate baktı;

20.25

Saat erkendi. Dışarı çıkıp hem hava almak hem de rahatlamak istiyordu.
Tabi yanında güvenlik olacaktı fakat konuşabileceği sohbet edebileceği birinin de olmasını da istiyordu.
Bu yüzden Chan'a haber verdi.

Anti~MinSung & ChanMin BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin