1.3

1.7K 166 121
                                    

Vote ve takip ananın amı.

Şarkının sonuna kadar ne Minho gözünü Jisung'tan çekti ne de Jisung gözün Minho'dan çekti.
Şarkı bittiğinde Minho ona bakan Jisung'a hafifçe gülümseyip yanında ki Jeongin'e döndü.

Bu konserde ki son şarkıydı, üyeler staylerle sahneden sohbet etmeye başlamışlardı.

Jeongin bir şey konuşurken yanında ki Minho'nun beline elini doladı. Jisung bunu gördüğü anda doğruldu ve dik dik onlara bakmaya başladı. Minho da gıcığına yapar gibi karşılık verip elini Jeongin'in beline doladı.

Jisung ağzı açık ikisini izliyordu, cidden bunu yapıyorlar mıydı? Üstelik Minho karşılık vermişti. Onlara bakıyordu, neredeyse gözünü bile kırpmıyordu. Kıskandığı metrelerce öteden anlaşılabilirdi.

Yanında ki Seungmin onu dürtükleyene kadar onları sinirli bir şekilde izlemeye devam etti;

"Jisung.

Jisung gözlerini ayırmadan Seungmin'e cevap verdi;

"Ne oldu?

"Neden Jeongin'e onu öldürecek gibi bakıyorsun?

Jisung güldü;

"Jeongin'in değil Minho'yu.

Jisung bunu o kadar içten ve sinirli söylemişti ki Seungmin bir şey diyemedi.

Zaten Seungmin de pek iyi sayılmazdı. Daha ilk zamanlardan Chan ile araları bozulmuştu.
Evet onun öpücüğünü red etmişti ama kendine göre nedenleri vardı. O öpücüğü red etmekte zorlanmıştı. O an doyasıya Chan'ı öpmek istemişti ama yapamadı.
Kendine yediremedi.

Bunu yaparken fark etmeden gözleri Chan'a takılmıştı. Kendine geldiğinde Chan'ın da ona baktığını fark etti. Gözlerini çekti ama bu olmuştu bile, Chan gözlerini ayırmıyordu.
Ayıramadı, konuşuyordu ama gözleri tamamen Seungmin'deydi.

Jisung hâlâ neredeyse cilveleşen Jeongin Minho ikilisine bakıyordu.
Sinirliydi, nedeni belliydi ama tabi ki de kendisine yediremiyordu.
Minho elini Jeongin'e daha da bağladı, gözü Jisung'a kaydı.
Jisung onlara gerçekten sinirli bir şekilde bakıyordu. Onları elinde olsa sanki öldürebilirdi.

Minho bunu fark edince elini istemsizce Jeongin'in belinden çekti. Bunu yapmazsa yurtta büyük bir trip yiyeceğini anlamıştı.

Uzaktan bakan bir insan onları sevgili hatta evli olduklarını düşünebilirdi.
Jisung'un gözleri kıskançlıktan alev saçıyordu.
Minho bu kıskançlığı anlamıştı, bunu tatlı bulmuştu.
Gülümseyerek sahnenin Jisung'a yakın kısmına yürüdü.

Jisung, Minho ona doğru yürümeye başladığında heyecanlandı. Neden bir anda bunu yapıyordu ki?

Minho sahnenin ucuna geldiğinde yere çöktü. Elini Jisung'a uzattı, elini yarım kalp şeklinde yaptı ve karşılık bekledi.

Jisung'un kalbi ölesiye hızlanmıştı, bir karşılık vermeliydi.
İstemsizce gülümsüyordu. Elini kaldırdı ve Minho'nun elini tamamlayacak şekilde kalp yaptı.

Minho elini tamamlayan Jisung'a gülümsüyordu.
Bir anda beklenmedik bir şekilde elini çekip bu sefer parmaklarını Jisung'un parmaklarının arasından geçirdi.
Jisung'u kendine doğru çekip mikrofonunu kapattı;

"Bir daha öyle bakma. Dikkat dağıtıcı derecede tatlı oluyorsun.

Ardından elini çekti ve mikrofonunu geri çekti. Arkasına bakmadan geri sahneye döndü.

Hayranlar ne olduğunu pek anlamamıştı. Kimse Jisung'u daha önce görmemişti. Şimdi niye Minho ile bu kadar yakındı ki?
Normal bir fan boydan daha şanslıydı. Çoğu kişi bunu normal karşılayıp boşverdi.

Anti~MinSung & ChanMin BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin