Final

1.8K 148 331
                                    

Vote diye bi bok var.

Jisung belinde ki ağrı ile gözlerini açtı. Karşısında gördüğü manzara uyuyan Minho'ydu.
Saniyesinde dün gece ne olduğunu hatırladı. Yüzü hatırladığı anlar ile kızarmaya, yanmaya başladı.

Jisung sakin kalmaya çalışarak yataktan doğruldu.
Bu doğrulması Minho'yu uyandırmaya yetti.
Minho ona bakan Jisung'a gözlerini çevirdi. Başı ağrıdığı için gözlerini tam açamıyordu.

Vücudunun çıplak olduğunu fark edince geri çekildi, kendisini zorlayarak dün gece ne yaşanmış olduğunu hatırlamaya çalıştım.
Gözlerinin önüne tüm olanlar gelince tekrar Jisung'a baktı. Jisung da aynı şeyleri hatırlamış gibi görünüyordu.

Minho arkasını döndü;

"Bakmıyorum, giyinebilirsin.

Sanki Jisung'u dün gece tüm çıplaklığı ile görmemişti.

Jisung ayağa kalktı ve hızlıca eline geleni giydi.
Aynı zamanda da Minho'nun ona bakıp bakmadığını kontrol ediyordu;

"Dönebilirsin.

Minho arkasına tereddüt ederek baktı, Jisung ona değil de yere bakıyordu.

Minho saate baktı, neredeyse geç kalmıştı.
Jisung bunu anlayınca kapıya doğru yöneldi;

"Ben çıkıyorum sen giyin.

Ardından Jisung cevap beklemeden hızla odadan çıktı.

...

Minho şirkete vardığında onu bir adam karşıladı;

"Sevgili yapamazsın, uzak dur ondan.

Adam bu sözünden sonra oradan ayrıldı.

Minho bu adamı daha önce hiç görmemişti. Üstelik daha dün gece yaşanan şeyi o nasıl biliyordu?

Jisung'u seviyordu, onun için her şeye katlanabilirdi.
Ama düşünce zarar gelecek kişi sadece Minho değildi.
Kafası karışık bir şekilde yoluna devam etti.

...

jisung yatağın üzerinde oturuyordu, aklına istemese de sürekli dün gece geliyordu. Gülümsemesini durduramıyordu, kabul etmese de hoşuna gitmişti. Minho'dan hoşlandığı kesindi.                                                                                                                                                                                        Karar verdi, Minho gelince açılacaktı, sonuçta red etmezdi değil mi?                                                          

Jisung nasıl bu ana geldiğini bilmiyordu bir kaç ay önce ondan nefret ediyordu, şimdiyse aşıktı.

9 saat sonra

Minho Jisung'u sevmek istiyordu, onunla sevgili olmak. Ama yapamayacağını düşündü. Tanımadığı adam haklıydı, ne kadar istese de bunu yapamazdı.

...

jisung kapı açılma sesini duyunca hemen kafasını çevirdi. Minho gelmişti, ikisi bir süre birbirine baktı.                                                                                                                                                                                            Jisung daha fazla beklemek istemedi hemen konuştu;

"Minho ben seni seviyo-

Lafı Minho'nun sözüyle kesildi;

"Olmaz.

Anti~MinSung & ChanMin BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin