Vote atmayanın götüne yanarlı dönerli yılan balığı girsin❣️💞🌈✌
Jisung istemsizce yutkundu, Minho'nun kucağından kalkmak istedi ama bacakları hayır dermişcesine kaskatı kesildi.
Minho şuan ki hâlinden gayet memnundu. Pis pis sırıtarak Jisung'un tepkisini izliyordu.
Jisung biraz durup olanları sindirdi, yaşanan şeyin gerçek olup olmadığından emin oldu.
Ardından Minho'nun yüzüne ne yaptığını sorarcasına baktı.Minho sanki anlamış gibi konuştu;
"Sadece pansumanı daha kolay yapmanı sağlıyorum.
Jisung gözlerini devirip aslında aşırı memnun olduğu yerinde biraz kıpırdandı.
Minho Jisung'un bu haraketi üzerine gözlerini açtı ve ona baktı.Bu onu tahrik etmekten başka bir işe yaramıyordu. Elini Jisung'un beline koydu;
"Güzel pansuman yap, yara izi kalmasın.
Jisung elinde ki pansuman pamuğu ile Minho'nun yarasına dokundu, dikkatlice yarayı temizledi.
Minho yüzüne daha da yaklaşan Jisung'un saçını istemsizce kokladı. Baştan çıkarıcı parfüm olamayacak kadar güzel kokusu başının dönmesini sağlıyordu.
Jisung Minho'ya o kadar fazla yaklaşmıştı ki Minho Jisung'un nefes seslerini duyabiliyordu. Minho Jisung'un ona dönük olan yanağına dudağını yaklaştırdı ve değdirdi. Sanki bunu istemsizce yapmış gibi sonradan hiç bir şey olmamış gibi Jisung'u izlemeye devam etti.
Jisung Minho'nun yaptığı şeyi fark etmişti, ona bir kaç saniye garip bakışlar atıp pansumana devam etti.
Jisung her yaklaştığında Minho da ona yaklaşıyordu.
Jisung durumdan rahatsız olmamıştı ama utanmıştı. Bu yüzden pansumanı oldukça hızlı yaptı.Jisung işini bitirdiğinde Minho'ya baktı, gözleri kapalıydı. Uyuyor gibi görünmüyordu, daha çok canı acıyor da belli etmek istemiyor gibi görünüyordu.
Jisung Minho'nun kucağından kalktı. Minho bunu üzerine gözlerini açtı;"Bitti mi?
Jisung cevap verdi;
"Evet, canın acıyor mu?
Minho sırıtarak kafasını hayır anlamında sağa ve sola salladı. Gözleri Jisung'u gözleri içindeydi.
Jisung zaten gayet utanmıştı, gözleri yere doğrulttu.
Minho ayağa kalktı, Jisung'a hafif yaklaştı ve konuştu;
"Ben duşa giriyorum.
Jisung ona baktı;
"Pansuman üzerine olur mu ki?
"Daha önce girmiştim fark etmez.
Ardından eline bir havlu alıp tuvaletin kapısından girdi.
Jisung odadan Minho'yu çıplak görmemek için çıktı.
...
Seungmin yattıpı yerden Chan'a karşı konuştu;
"Chan, iyiyim ben artık kalksam. Abartmaya gerek yok.
Chan kafasını kaldırdı cevap verdi;
"Sikerim seni Seungmin. Yat ve dinlen, senin için ne kadar korktum haberin var mı?
Seungmin sıkılmıştı en azından konuşmak istiyordu;
"Chan.
"Ne oldu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anti~MinSung & ChanMin BxB
FanfictionGay ❌Smut var❌ ⚠️Ha bir de önüne gelene mal gibi "idolleri cinselleştirmeyin" diyen puştlar okumayıp siktirip gitsinler. ⚠️