Vote at Leblebiq.
Wow 2023'e Minsung yazarak gircem.
Okunamıyom okunamıyom OKUNAMIYOM.Arabaya bindiklerinde onları şoför karşıladı.
Jisung adama dikkatli baktığında adamın onun bu hâlde olmasının sebebi güvenlik olduğunu fark etti.Tam ağzını açıcakken bir el dudaklarını bastırarak konuşmasını engelledi.
El çok yumuşaktı ve çok güzel kokuyordu.
Jisung kafasını çevirdiğinde ağzını kapatan kişinin Minho olduğunu gördü.
Minho'nun elini çekmek için kendi elini onun eline götürdü. Fakat istediğine ulaşamadan Minho diğer eliyle Jisung'un elini tuttu ve ona yaklaştı, kulağına fısıldadı;"Sana borç olarak Seungminle seni yurda gizlice sokacak. Lütfen ona bir şey söyleme.
Minho'nun nefesi Jisung'un boynu ile kulağına arasını gıdıklıyordu.
Jisung gözlerini Minho'nun gözlerine kilitledi ve Minho'nun elini çekti. Minho'nun gıcığına yapar gibi daha da yakınına geldi. Fısıldadı;
"Borç olarak bunu yapıyor öyle mi? Umarım sorun çıkmaz çıkarsa hepinizi rezil ederim.
Minho hafifçe geri çekildi. Cevap vermedi bakışları yetiyordu.
Az önce çok yakınlardı, Minho'nun yüzü ısınıyor gibi hissediyordu. Kulağı da yanmaya eşlik ediyordu.Derin nefes aldı, kafasını cama koydu. Gece rahat uyuyamamıştı, sabahsa erken kalkmıştı. Gözleri kapandı, yavaşça uykuya daldı.
Yurt ile hastane arası uzun süre alacaktı....
Jisung bir süre sonra sıkılıp telefonuna bakmaya başladı.
"Jin Shin-An'dan 8 mesaj...
"Jin Shin-An'dan 7 cevapsız arama...Hastanede kaldığı sürece telefonuna bakmamıştı.
//Jin Shin-An ile Jisung iki hafta önce ayrılmıştı. Aslında baya kısa süredir birliktlerdi. Bir aylarını birlikte geçirmişlerdi.
Ayrılma sebepleri mi? Jin Shin-An sürekli olmadık konulardan kavga veya tartışma konusu yaratıyordu. Jisung ayrılmak istediğini söylemişti.
Dürüst olmak gerekirse Jisung hiç Jin Shin-An'a aşık olmamıştı. Hoşlantı ve beğeni tabii ki vardı sonuçta Jin Shin-An çok güzel bir kızdı. Ama aşk, bu kadar ağır bir duyguyu ona karşı besleyememişti.
O sorumluluğu almak ona zor gelmişti. //Jisung mesajlara girdi;
"Jisung neden cevap vermiyorsun aramalarıma?
"Sözde trip mi atıyorsun?
"Kaç kere aradım ya!
"Acil nolursun bak.
"En azından mesajlarımı gör.
"Görüldü atsan bile olur.
"Peki.
"Sen bilirsin.
İşim vardı.
Neredeyse iki gündür mü?
Neden bu kadar hızlı baktın cevabıma? Sonuçta seni beklettim.
Sana ihtiyacım var çünkü.
Ne oldu?
Seni özledim Jisung hem de çok.
Bunu konuşmuştuk.
Sen ne sanıyorsun, seni bırakmak o kadar kolay değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anti~MinSung & ChanMin BxB
FanfictionGay ❌Smut var❌ ⚠️Ha bir de önüne gelene mal gibi "idolleri cinselleştirmeyin" diyen puştlar okumayıp siktirip gitsinler. ⚠️