Prolog

183 9 0
                                    

DS - kurzíva
JS - normálně
Vypravěč - tučně

„Slečno Smo-" vtrhl do mé kanceláře chlap v černém. Hned zmlkl, protože se mu okamžitě zabodl nůž těsně vedle jeho hlavy do zdi. Já jen líně zvedla pohled k němu od čištění zkrvavených čerstvě použitých nožů.

„DS..." řekla jsem chladnokrevně a vzala do ruky další nůž. Přejížděla jsem palcem lehce po jeho ostří.

„DS, váš otec právě zemřel ve Washingtonu při jedné ze svých akcí. Velení celé mafie je spolu s vaší sestrou ve vašich rukou." oznamil.

„A zabezpečení?" zvedla jsem opět k němu pohled bez jakýkoli emocí.

„Policie nic neví. Jsou ve slepé uličce. Zase." řekl opatrně a očekával další nože. Oprávněně. Má příprava na další hod mu to ještě potvrdila a hned přiměla k odchodu.

„J." řekla jsem, když jsem vešla bez zaklepání do vedlejší místnosti.

„Otec zemřel." řekla jsem bez jakékoli známky zármutku. Teprve tímhle jsem si vyžádala probodnutí černýma očima.

„Čekala jsem to." řekla neutrálně, „Ten debil si nedá nikdy pozor. Něco jsem našla, pojď sem."

Překonala jsem pár metrů, které nás dělily a nahlédla jsem do počítače.

„BTS. Sedm členů, jedna z nejoblíbenějších hudebních skupin světa. Jižní Korea, Asie. Věk od 25 do 30 let. Dobrá oběť, co?" vyjmenovávala zatím moje sestra informace důležité pro akci, zatímco jsem si já prohlížela fotky.

Přikývla jsem.
„Připravím sklep a všechno potřebný. Ty zařiď únos." odpověděla jsem a bez jakéhokoli slova jsem opustila místnost.

Poznámka autora:
Je možný, že se někdy spletu a napíšu něco špatným typem písma. Kdyby na to někdo přišel, budu ráda, když to hodíte dolů do komentů. ; )

Dcery mafiána - BTSKde žijí příběhy. Začni objevovat