𝑴𝒊𝒔𝒕𝒍𝒆𝒕𝒐𝒆 // 𝑺𝑽

223 8 0
                                    

,,𝐼𝑡'𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑜𝑠𝑡 𝑏𝑒𝑎𝑢𝑡𝑖𝑓𝑢𝑙 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑦𝑒𝑎𝑟
𝐿𝑖𝑔ℎ𝑡𝑠 𝑓𝑖𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑟𝑒𝑒𝑡𝑠,
𝑠𝑝𝑟𝑒𝑎𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑜 𝑚𝑢𝑐ℎ 𝑐ℎ𝑒𝑒𝑟
𝐼 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑏𝑒 𝑝𝑙𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑖𝑛𝑡𝑒𝑟 𝑠𝑛𝑜𝑤
𝐵𝑢𝑡 𝐼'𝑚𝑎 𝑏𝑒 𝑢𝑛𝑑𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑖𝑠𝑡𝑙𝑒𝑡𝑜𝑒"

,,𝐼𝑡'𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑜𝑠𝑡 𝑏𝑒𝑎𝑢𝑡𝑖𝑓𝑢𝑙 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑦𝑒𝑎𝑟𝐿𝑖𝑔ℎ𝑡𝑠 𝑓𝑖𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑟𝑒𝑒𝑡𝑠,𝑠𝑝𝑟𝑒𝑎𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑜 𝑚𝑢𝑐ℎ 𝑐ℎ𝑒𝑒𝑟𝐼 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑏𝑒 𝑝𝑙𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑖𝑛𝑡𝑒𝑟 𝑠𝑛𝑜𝑤𝐵𝑢𝑡 𝐼'𝑚𝑎 𝑏𝑒 𝑢𝑛�...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

2018. december 23.

Sebastian Vettel. 4-szeres Forma 1-es világbajnok a Red Bull-lal, ma pedig már a Ferrari-nál versenyzik. Irigylésre méltó élete van. A hatalmas sikerek mellett, amiket elért van két elbűvölő gyermeke, akik a szeme fényei, és ott van Ő, a szeretett nő akit sajnos nem mondhat a feleségének, de ezen szeretne minél hamarabb változtatni.

Már lassan egy hónapja megtalálta a tökéletes ékszert, mégse tudta rászánni magát, hogy feltegye a kérdést. Érdekes, nemde? Egy férfi, aki majdnem egész évben utazik a világ különböző helyeire, ahol versenyautót vezet 300km/h-val, vagy néha többel is, fél feltenni egy egyszerű kérdést. A német férfi mindig is magabiztosan állt a dolgokhoz, nem engedte, hogy bármi is kizökkentse magabiztosságából. Viszont amióta csak összeszeretné kötni az életét élete szerelmével, folyamatosan meginog a bátorsága, és nem mer lépni. Egy kérdés. Ennyit kell feltennie. Nem tűnik nagy falatnak, mégse képes rá. Végső bánatában alkut kötött magával. Legkésőbb karácsonykor, a szeretet ünnepén fel kell tennie a kérdést, hisz ki tudja lesz-e ennél tökéletesebb alkalom. Az ideje egyre csak fogyott, a napok egyre gyorsabban teltek, aztán már ott is találta magát közös hálószobájuk padlóján ajándékokat csomagolva.

A végére egészen belejött, de oda sem figyelt arra amit csinált, csakis a leánykérésen járt az esze. Hol lehet a legjobb feltenni a kérdést. Menjenek el sétálni? Vigye el vacsorázni? Ajándékként csomagolja be az apró dobozt és tegye a fa alá? Családi ebéd közben? Egyik ötlet sem volt megfelelő számára, így inkább megrázta a fejét, leragasztotta az utolsó csomagot majd felállva kinyújtóztatta végtagjait és minden egyes meglepetést bedobott a szekrény aljába. A szemetet felvette a földről és elindult a konyhába kidobni őket. Elsétált a nappaliba vezető ajtó mellett, ahol éppen az édesanyja erősített fel egy fagyöngyöt a keretre, amikor mint egy villámcsapásként a fejébe ötlött a tökéletes terv.

Mindeközben a német a nő a konyhában sürgött-forgott készülve a másnapi családi ebédre. Nehezére esett olyan menüt összeállítani, ami mindenki allergiájának, ízlésének és szokásainak megfelelt, de sikerült kompromisszumra vezetni őket. Mindenki lemond az elengedhető kívánságairól, ezzel megkönnyítve az anya dolgát.

-Hogy állsz? Kell segítség? - lépett be Sebastian a konyhába, és puszit nyomott kedvese arcára.

-Boldogulok azt hiszem. De ha megpucolnád a zöldségeket megköszönném. - mosolygott a nő.

𝙎𝙢𝙖𝙡𝙡 𝙩𝙝𝙤𝙪𝙜𝙝𝙩𝙨Where stories live. Discover now