𝑺𝒄𝒂𝒓𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒐𝒖𝒗𝒆𝒏𝒊𝒓𝒔 // 𝑳𝑵

112 8 2
                                    

,,𝑇ℎ𝑒 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑖 𝑑𝑖𝑑
𝐽𝑢𝑠𝑡 𝑠𝑜 𝑖 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑐𝑎𝑙𝑙 𝑦𝑜𝑢 𝑚𝑖𝑛𝑒
𝑇ℎ𝑒 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑖𝑑
𝑊𝑒𝑙𝑙, 𝐼 ℎ𝑜𝑝𝑒 𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑓𝑎𝑣𝑜𝑟𝑖𝑡𝑒 𝑐𝑟𝑖𝑚𝑒"

,,𝑇ℎ𝑒 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑖 𝑑𝑖𝑑𝐽𝑢𝑠𝑡 𝑠𝑜 𝑖 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑐𝑎𝑙𝑙 𝑦𝑜𝑢 𝑚𝑖𝑛𝑒𝑇ℎ𝑒 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑖𝑑𝑊𝑒𝑙𝑙, 𝐼 ℎ𝑜𝑝𝑒 𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑓𝑎𝑣𝑜𝑟𝑖𝑡𝑒 𝑐𝑟𝑖𝑚𝑒"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Nem kényszeríthetsz rá. – fontam össze a karomat a mellkasom előtt.

-Senki sem kényszerít semmire Kylie, de itt kell lenned. – állított meg az út közepén Jasmine. -Ismerlek amióta szereted és követed a sportot és igen, tudom, hogy valami megváltozott az elmúlt hetekben, de ez nem változtat a szenvedélyeden. Nem tudom mi van veled, de én veled szeretnék most itt lenni, úgyhogy kezdj el szépen mosolyogni mielőtt belépünk a Paddock-ba. Nem akarom, hogy azt higgyék kivégzésre hozlak.

-Sose hívsz Kylie-nak. – húztam össze a szemöldököm.

-Csak ha mérges vagyok. – vonta meg a vállát.

Szám szélét rágva próbáltam mérlegelni a lehetőségeim, de ahogy a mellettem álló lányra néztem tudtam, nincs semmi esélyem kibújni ez alól.

-Fel akarlak készíteni téged a mai napra.

-Miért, mi fog történni? – ráncolta a homlokát.

-Még én magam sem tudom. De valami fog és garantálom, hogy nem lesz kellemes.

-Mióta vagy ilyen pesszimista?

-Oh, fogd be. – löktem meg játékosan a vállát.

-Mehetünk? – tartott felém a karját.

Mosolyogva belekaroltam és hagytam, hogy maga után húzzon.

Minden irányba kapkodtuk a fejünket de engem kevésbé hatott meg a hely mint Jas-t. Folyton ugrált örömében és amint fontos embert látott elrohant képet csinálni velük, amiért nem is igazán hibáztatom, én is így tettem volna ha nem máshol jártak volna a gondolataim. Nyugodtan sétáltam mellette, néhány esetben futottam mögötte, ez esetben az utóbbi, amikor megtorpant, én meg lendületből nekiütköztem.

-Mi a...?

-Cshhh. – tapasztotta be a számat. -Itt vannak. – suttogta.

-Kik vannak hol? – értetlenkedtem.

-Nézd. – elengedett és előre fordult kitisztítva előttem a terepet.

Ott álltak 6-an szinte körbe állva a brit férfit, aki éppen nevetett valamin, amit társai mondtak és beletúrt göndör hajába. Megérezhette, hogy figyelik, mert hirtelen rám kapta a tekintetét és lassan lehervadt a mosoly az arcáról. Hatalmas gombóc keletkezett a torkomban és megszakítottam a szemkontaktust.

-Jössz?

-Hova? – ráztam meg a fejem.

-Hát hova? Ne legyél butus. – kuncogott fel a barátnőm.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 08 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝙎𝙢𝙖𝙡𝙡 𝙩𝙝𝙤𝙪𝙜𝙝𝙩𝙨Where stories live. Discover now