LONDRA

90 11 1
                                    

Sonunda Londraya gelmiştim.Çok güzel bir yerdi.Çalışacağım yere gittim.Ne kadar güzel bir yerdi.Tarif edemeyeceğim kadar büyük bir villaydı.Villanın yanında küçük bir ev daha vardı.Ünlü iş adamının yanına gittim.İşle ilgili konuşmaya başladık.İş benim için çok uygundu.Zaten işten kazanacağım parayı duyunca sevinçten uçacaktım.Adam bana arabaların anahtarlarını verdi.O kadar çoktu ki anahtarlar.Gece konusuna gelince de Villanın yanında ki küçük evde kalıcam.Adam yanımdan gitti.Çok heyecanlıydım.Bahçede geziniyordum.Birden villadan bir kız bana doğru geliyordu.Kız anlatılamaz güzellikteydi.Saçları upuzun,gözleri renkli,o duruşu anlatılamazdı.Öyle güzeldi ki.Yanıma geldi.Kız patronumun kızıymış.Adını sordum.Adı Hayal'miş.

Hayal:Merhaba sen babamın yeni şoförüsün bildiğim kadarıyla?

Umut: Evet.

Hayal:Beni erkek arkadaşımın yanına götüreceksin.Yolu ben tarif ederim.

Umut:Peki

Moralim bozuldu.Çünkü erkek arkadaşı varmış.Arabaya bindim ve Hayal'i tarif ettiği yere götürdüm.Hayal arabadan indi.Ama bir de ne görsün? Erkek arkadaşının yanında bir kız vardı.Hayal buna çok sinirlendi.Hemen yanıma geldi.Gidiyoruz dedi.Bende tamam dedim.Hayal çok üzgündü.İstediği yere götürdüm.Arabadan indi.Tam karşıya geçerken araba tam ona çarpıyordu.Hemen Hayal'i ittim yere düştü.Hayal neye uğradığına şaşırmıştı.Yerdeyken yüzünü havaya kaldırmış bana bakıyordu.Yaklaşık 1 dakika baktıktan sonra bana;

Hayal:Teşekkür ederim.

Umut:Ben görevimi yaptım.

Hayal:Akşam birlikte yemeğe çıkalım mı? Erkek arkadaşımla yer ayırtmıştık ama durumu biliyorsun.Ne dersin?

Umut:Bilemiyorum babanız bir şey demesin?

Hayal:Ne diyebilir ki ? Sadece yemek yemeye gidicez.O zaman akşam buluşuruz.

Umut:Peki.

Umut çok heyecanlıydı.Onla konuşurken sanki kalbine bıçak saplıyorlardı.Hayal oradan uzaklaştı.Acaba akşam neler olucak???

YARIM KALAN AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin