21 grudnia 2022
Giselle postanowiła, że sprawi, abym zapomniał o Hwang'u. Pragnęła, aby nie tracił humoru gdy tylko go widzę, abym nie reagował. To było miłe i doceniałem to. Miałem nadzieje, że dziewczynie uda się zrealizować cel.
Leżałem na łóżku wpatrując się w sufit. Nudziło mi się. Niedawno wróciłem ze szkoły, a Chan'a jeszcze nie było. Giselle była zajęta natomiast Han wyjechał na święta do rodziny, więc nie miałem się z kim spotkać ani porozmawiać. Spojrzałem w stronę wiolonczeli. Przypomniała mi się rozmowa z państwem ze szkoły muzycznej. Powinienem się tak przenieść? Nie będzie to błąd? Chyba nie..
Wstałem i usiadłem przy instrumencie. Przejrzałem nuty i wybrałem jedną z trudniejszych melodii. Zacząłem grać. Kompletnie odciąłem się od świata zewnętrznego. Całkowicie skupiłem się na granej przeze mnie melodii. Z transu wyrwał mnie klaszczący Chan.
- Bravo! - zaśmiał się.
- E-eh.. dziękuje.. - rzuciłem speszony. Starszy podszedł i poczochrał mnie po włosach. Usiadł na łóżku i rozpoczął rozmowę.Wraz z bratem zrobiliśmy kolacje i zdecydowaliśmy, że zrobimy mamie niespodziankę. Stwierdziliśmy, że wszyscy razem ubierzemy choinkę. Aby to zrobić potrzebowaliśmy przygotować ozdoby oraz drzewko. Chan poszedł do piwnicy po choinkę. W tym czasie ja zrobiłem na nią miejsce w salonie. Postawiliśmy drzewko i udaliśmy się razem po pudełka z ozdobami. Położyliśmy je w salonie i wróciliśmy do swoich zajęć.
Mama wróciła około 19. Była bardzo zaskoczona. Zjedliśmy przygotowany przez nas obiad i zabraliśmy się za przyozdabianie drzewka. Większość bombek była strasznie stara lecz mama uważała je za ważne pamiątki rodzinne. Były też nowsze i takie, które kupiliśmy rok temu. Były łańcuch i lampki. Na końcu zawieszaliśmy gwiazdę. Wszystko wyszło ślicznie. Było dużo zabawy i śmiechu. Po skończonej pracy mama zagoniła nas na sofe, zrobiła popcorn i herbatę i puściła film.
Hello skarby!
Przepraszam, że nie pisze za dużo ale ta historia to taki trochę niewypał i nie mam o czym pisać. No ale jak zaczęłam to skończę. Pewnie wejdą jakieś 2 rozdziały i przed sylwestrem wejdzie ostatni. Następny pojawi się najprawdopodobniej 25. Jeszcze raz przepraszm.
Wesołych świąt!
Agnol
CZYTASZ
Noworoczny cud
RomanceLee Felix i Hwang Hyunjin są szczęśliwą parą. Niestety w ich związku zaczyna się nie układać. Rozstają się i starają się zapomnieć i żyć normalnie. Na ich nieszczęście mieszkają blisko siebie oraz chodzą razem do szkoły. W sylwestra ich znajomi orga...