Събудих се в 15:40. Цял ден съм спала. Все още бях в хола. Изправих се и отидох в кухнята за да си взема вода.
-Ти се събуди -Каза Итън- как си?
-Бивам. -сипах си вода и седнах срещу него- вие какво правихте днес?
-Нищо интересно. Скучно е без теб.
-И на мен ми беше скучно.
-Песента ми е готова.
-Може ли да я чуя? -Усмихнах се.
-Не.
-Но защо?
-Ще я чуеш заедно с останатите.
-Кога ще стане това?
-Някой ден -Усмихна ми се.
-Лош си.
-Но ме обичаш
-Вярно е. -Но не знаеш по какъв начин- Някой ден ще пеем заедно песните ти.
-Песните?
-Не си мисли че ше се разминел само с една. Ще имаш много фенове и фенки които ще крещят "Итън Малик може ли автограф" или "вижте това е Най-извесният певец"
Засмяхме се
-Лекси аз..
-Трябва да звънна на Кейт. -Прекъснах го и се качих в стаята си.
Звъннах на Кейт и си поговоригме. Казах й че докато не се оправя няма да ходя на училище. Тя ми разказа какво е станало днес в училище. Мелани се е била появила. Имала е коремче, но не казва кой е бащата. Щом не е Итън не ми пука.
***
ИтънМинаха три дни през които няколко пъти се опитат да призная чувствата си на Алексис, но тя не спира да говори и да сменя темата. Тя все още е болна. Дано тази сутрин е по добре.
Алексис
Слязох в трапезарията където бяха всички и ме чакаха за закуска.-Добро утро -Поздравиха ме.
Опитах се да кажа нещо, но просто си отворих устата. Какво се случва? Не мога да кажа и думичка.
В кабинета на доктора съм и ме преглежда. С Дерек се познават. Доста пъти сме били в една компания с семейството му и са доста забавни хора.
-След няколко дни гласа ти ще се върне. Обаче не знам дали ще можем да пееш.
-Как така? -Попита Дерек.
-Все пак има шанс да може да пее отново. За сега използвах това приложение на телефона. -Показа ми някакво приложение и го изтеглих.
YOU ARE READING
My Bad Boy
RomanceАлексис Моргън е 17 годишно момиче от Лос Анджелис. Родителите й са разделени и живее с майка си. Когато отидат на вечеря с годеника на майка си се запознава с синът на Дерек Харис (Годеникът на майка й). Не след дълго разбира че живеят с най добрия...