Събудих се и видях Итън до мен. Прегърнах го и той някак се стресна.
-Какво има? -Попитах сънено.
-Нищо. -Отвори просто.
-Защо се стресна така?
-Бях се замислил.
-За какво?
-Нищо важно. Вие какво правихте снощи?
-Нищо разходихме се до парка и си говорегме. Вечерта бях с Елинор. Ами вие как прекарахте?
-Доста добре. Отдавна не се бяхме виждали с тези момчета.
-Само момчета ли бяхте?
-Защо?
-Просто питам -Усетих как се напрегна. Но защо?
Изправих се и отидох в банята.
Итън
Сега разбирам какво е да нараниш любим човек без дори да съм го направил все още. Как стана това снощи? Ако Лекси разбере никога няма да ми прости.
Какво е станало ли?
Ами...
Ретроспекция
В бара сме. Забавляваме се с момчетата и пийваме по малко. Добре де пияни сме, но не правим нищо лошо.
Видях женска фигура да се приближава до мен. Алексис? Това не беше тя.
-Коя си ти? -Попитах щом се залепи за мен.
-Казвам се Аманда. -Отговори блондито- Ти как се казваш?
-Итън. -Отговорих просто.
-Излеждаш ми пиян. Да ти помогна ли да изтрезнееш? -Зададе следващият си въпрос и си сложи ръката върху коляното ми.
-Не. Искам при Лекси -Казах
-Коя е Лекси?
-Приятелката ми
-Хм.. Май я видях в една от стаите горе. Искаш ли да те заведа при нея?
-Тя тук ли е?
-Мхм -Кимна и се изправи. Подаде ми ръка, но не я хванах. Изправих се и тръгнахме към горният етаж където имаше стаи. Нямам търпение да си видя момичето. Влязохме в една стая, но не я видях.
-Къде е Лекси?
Усетих нечии ръце на гърба ми и след това да се плъзгат по корема ми.
-Тук съм скъпи -Чух глас до ухото ми. Но този глас не беше на моето момиче.
-Ти не си Лекси -Казах. Не успях да видя кои беше зад мен понеже бързо мина пред мен и ме целуна.
YOU ARE READING
My Bad Boy
RomanceАлексис Моргън е 17 годишно момиче от Лос Анджелис. Родителите й са разделени и живее с майка си. Когато отидат на вечеря с годеника на майка си се запознава с синът на Дерек Харис (Годеникът на майка й). Не след дълго разбира че живеят с най добрия...