🔝Аутфита🔝
Момчетата имат проби за капитан на отбора за това с момичетата отидохме до мола.
Обикаляхме магазините сигурно вече 3 часа. След това седнахме да пием кафе и телефона ми звънна.
-Сис къде сте? -Попита брат ми щом вдигнах.
-В едно кафене в мола. Вие свършихте ли?
-Да. В мола сме и ви търсим.
-В обичайното сме. Чакаме ви.
Затворих и с момичетата продължихме разговора си.
Момчетата се настаниха до нас. Итън взе чашата ми и отпи.
-Умирам за кафе. -Каза той и сервитьорката дойде. Беше младо момиче доста симпатично. Момчетата си поръчаха и тя преди да си тръгна погледна Итън и му се усмихна.
-Сериозно ли? -Погледнах го ядосано.
-Не съм виновен аз. -каза и извъртях очи
-Сгафи -Каза Кейт и отпи от кафето си.
-Искате ли да гледаме филм? -Попитах.
-Да. -Съгласиха се всички.
Отидохме в киното и си избрахме филм.
**
-Филмът беше страхотен -Казах и момичетата се съгласиха да мен.
-Най-обикновен лигав филм. Запознават се като той влиза в стаята й през прозореца и накрая заживяват щастливо-Каза тъпо Алан.
-По-хубав е от вашите екшъни. -Каза Али.
-На мен ми харесаха секс сцените -Каза Итън и ние извъртяхме очи.
-Оставете ги тези тримата. Видяхте ли главният герой? Беше като гръцки бог. Не случайно е кръстен на такъв. Толкоса е.. -Извъртях очи и прехапах долната си устна.
-Ей. Гледай си твоето момче -Каза Итън.
-Ти не си Арес. -Казах.
-И ти не си като момичето. Имаше хубави очи и гърди също.
-Моите са по-хубави и по големи -Отвърнах му.- А очите ми са по хубави от нейните.
-Не ми позволявал да ги видя за да знам.
-Аз съм ги виждала. По-хубави са. За гърдите говорим.-Каза Кейт и се засмяхме.
-Аз.. Спирам до тук. -Каза той и млъкна.
-Хайде да все прибираме вече. -Казах. Капихке се в колата на Алан. Али и Макс се прибраха защото имат вечеря с родителите си.
YOU ARE READING
My Bad Boy
RomanceАлексис Моргън е 17 годишно момиче от Лос Анджелис. Родителите й са разделени и живее с майка си. Когато отидат на вечеря с годеника на майка си се запознава с синът на Дерек Харис (Годеникът на майка й). Не след дълго разбира че живеят с най добрия...