CHAPTER 4

60 3 0
                                    

Saya minta maaf sebab lama tidak update,saya janji lain kali saya akan update.Sekali lagi saya minta maaf.










Pada waktu yang sama,keluarga zhang telah bertindak untuk memberikan kedudukan yang telah dipinjamnya selama ini kepada pemilik asal iaitu Zhang Qiling.Pemilik sementara yang menjaga keluarga Zhang ialah Zhang Rishan.Beliau menjaga keluarga Zhang atas permintaan Tuan Zhang sendiri sebelum diserahkan kepada pemilik asalnya.

Wuxie Pov

Sekarang xiaoge dan pangzi telah mengetahui tentang kandungan aku,aku harus memberitahu mereka untuk menolak arahan yang telah diberi kerana ia hanya akan membahayakan nyawa anak dalam kandungan aku.Aku perlu ingat sekarang ini ada satu nyawa lagi yang perlu aku jaga selain nyawa aku."Xiaoge,pangzi aku nak tolak arahan yang disuruh boleh sebab aku tak bahayakan kandungan aku?"kata wuxie.

"Aku pun fikir macam tu jugak sebab kau tengah mengandung jadi aku takut apa-apa jadi dekat kau dengan kandungan kau,maklumlah kau kan "danger magnet"kemana kau pergi kat situ jugak lah bahaya mendatang kan xiaoge."kata pangzi.

"Kau ni kan.... dengar jelah apa yang aku sampaikan ini.Aku nak tolak tapi aku tak nak xiao mei yang kena hukum sebab keputusan aku.Macam ni jelah aku akan cari pengganti aku,mungkin xiao hua boleh tapi kena tanya heixi dulu tapi tak apa aku akan cuba tanya dia dan aku nak korang teruskan misi nie faham dan satu lagi jaga-jaga dengan si wang dao tu aku rasa dia berdendam dengan aku dan mungkin akan balas dekat korang faham tak apa yang aku cakapkan nie?"jelas wuxie.

"SAYA TAK SETUJU DENGAN AWAK"kata xiaoge dengan jelas.

"AKU TAK SETUJU DENGAN KAU"kata pangzi dengan jelas.

No one pov

Mereka berdua kata dengan serentak tanpa sengaja menandakan mereka menolak keputusan wuxie.

"Kenapa kau je yang perlu tolak arahan tu,habistu ingat kitorang nie apa tunggul kayu ingat wuxie kita nie "IRON TRIANGLE" kita buat pengembaraan sekali kita pon akan tolak arahan nie bersama-sama.Pasal xiao mei tak perlu risau nanti aku fikirkan,buat masa sekarang nie kau tak payah fikir apa pun kau rehat secukupnya ok,tak payah risau pasal benda lain".kata pangzi.

Apa yang akan berlaku kepada xiao mei?Adakah wuxie akan pergi pengembaraan tersebut?Apa reaksi keluarga wuxie apabila tahu tentang berita ini?

Nantikan di chapter seterusnya.Selamat tinggal .Bye.

REUNION:THE GUARDIAN (ON HOLD)Where stories live. Discover now