Hi semua....saya kembali.Saya minta maaf sebab lama tak update.Saya mungkin update 3 Kali dalam seminggu mungkin tapi kita tengok dulu macam mana.Jadi Kali saya harap semua orang dapat baca buku saya dengan lebih kerap.Ok jomlah sambung cerita.
Selepas sanshu pengsan,pihak doktor datang dan merawatnya."Doktor macam mana dengan keadaan sanshu saya"tanya Wuxie."Keadaan Tuan Kedua baik-baik sahaja,dia hanya terkejut"
kata doktor."Boleh saya masuk untuk berjumpa dengannya"tanya Wuxie."Silakan tetapi jangan buat Ruan Kedua stres"kata doktor.Mereka semua mengucapkan terima kasih kepada doktor dan masuk ke bilik sanshu."Sanshu.....saya minta maaf"kata Wuxie."Kenapa kau minta maaf?"tanya
sanshu."Sebab saya sanshu pengsan"jelas Wuxie."Wuxie kau tahu tak sebenarnya sanshu happy sangat sebab bakal ada pewaris bagi keluarga Wu dan sanshu sebenarnya tahu pasal kau boleh mengandung"kata sanshu."Jadi sebab tu sanshu tak benarkan saya dekat dengan xiaoge masa dulu"tanya Wuxie.
"Iya....itu jugak salah satu sebab dia"kata sanshu.Sanshu minta semua orang untuk tinggalkan mereka berdua kerana ada sesuatu Yang ingin mereka katakan."Sanshu kenapa ni"tanya Wuxie."Wuxie....tolak permintaan daripada makcik awak bolehkan"kata sanshu."Kalau boleh saya nak tolak tapi sanshu tahukan apa maksudnya kalau tolak arahan daripada pihak atas"kata Wuxie."Yang tu jangan risau sanshu akan uruskan ok tapi tolong tolak permintaan tu demi kandungan kau dan saya pasti xiaoge pun cakap macam Tu"kata sanshu."Biar saya bincang dengan xiaoge dan pangzi dulu"kata Wuxie.Selepas mereka berbual xiaoge dan pangzi datang untuk bawak Wuxie balik ke bilik sebab Wuxie tak berapa sihat."Xiaoge...pangzi Aku nak cakap something...tadi Aku cakap dengan sanshu Dan sanshu suruh aku untuk tolak permintaan makcik dan dia cakap yang dia akan uruskan semuanya tapi aku nak korang berdua pergi ikut mereka dan lindungi mereka sebab kalau aku seorang mungkin sanshu boleh bagi alasan tapi kalau korang berdua mungkin Susah sikit jadi tolonglah demi aku ikut mereka pergi sana ok"kata Wuxie."Saya setuju dengan sanshu tapi untuk permintaan kedua aku tak setuju dan aku pasti xiaoge pun tak setuju"kata pangzi dan diselangkan dengan anggukan xiaoge."Tapi..."
"Dah tak Ada tapi tapi kau rehat je sekarang tak perlu risaukan Kita orang"perkataan Wuxie disela oleh Pangzi.Oklah Kali ni saya update sikit je sebab saya Masih perlu study.So stay and don't forget to read my book.Bye everyone...see you soon.
Jangan takut kalau nak betulkan kesalahan saya daripada segi Bahasa mahupun perkataan.
Sampai sini sahaja dulu.Jumpa lagi nanti.
YOU ARE READING
REUNION:THE GUARDIAN (ON HOLD)
AdventureWu xie,Zhang qiling,Wang pangzi,Hei xiazi dan Liu sang didatangi oleh seseorang yang dikenali sebagai Puan Wu.Mereka dipilih untuk menjaga lima orang wanita yang memegang lima jenis kuasa iaitu api,air,petir,angin dan tanah.Mereka ialah Wang Dao,Bai...