6

116 4 1
                                    

Chan pov

Incepe sa îi curgă puțin din membru dau viteza la vibrator și mai tare și îl penetrez și mai tare.Pisicuta mea urla dar nu pot să îl opresc trebuie sa continue.

Chan:Pisi?
Lee know:Ahhh....!
Chan:Lee know!
Lee know:(urla)
Chan:Lee know!(opresc aparatul)Voi aduce mult mai multe aparate.Stiu că vei urla așa că îți pun asta la gura(scoate sfoara cu bila și io pune la gura)Vin imediat.

Chan aduce niste aparate mici dar lungi care au o telecomandă.Ii baga aparatul și da viteza la 10.Porneste și vibratorul și îi ține mâinile că sa nu atingă vibratorul.

Lee know:Mhhh....Mhhhh!(plange în hohote)
Chan:Shhh.Stiu că doare (ridica și mai mult vitezele la ambele aparate)Se pare că nu merge.

Scoate vibratoarele și își desface cureaua.Intra in Lee know cu forța și începe să îl miste de sus în jos.Incepe să scoată din ce in ce mai mult până termina.Imi scot și eu membrul din el.Ii scot și sfoara.

Chan:Îți este mai bine acum?
Lee know:D-da....

După se îmbracă înapoi în pijamale si adoarme.Ma schimb duc totul înapoi și mă culc și eu.
_______________________________
Ora 00:00

Chan pov

Lee know se duce repede la baie.Ma trezec și mă duc după el.Vomita dar de ce?Îi aduc o pastila iar el o ia.Il iau în brațe și îl duc înapoi în pat după care adormim înapoi.Sa întâmplat de mai multe ori ca Minho se vomite noaptea fara motiv

Peste o săptămână:

Chan pov

Am decis ca  eu și Lee know se ne ducem la spital și să aflăm de ce el nu se simte bine

Doctor:Am luat toate analizele.Acum voi verifica și îți voi spune de ce nu ești bine.Felicitari!

Lee know: Pentru ce?
Doctor:Ești însărcinat!
Ambii:Ce?!

_____________________

Dramă>❤️<
            

Pur și simplu iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum