9

92 2 0
                                    

Lee know pov

Asta este a 5a zi de când Changbin plânge noaptea.Il iau din pătuț și îl alaptez.Nu m-am simțit așa de obosit în viața mea.Chan se trezește și mă îmbrățișează.Amandoi suntem la fel de obosiți.Dupa ce adoarme Changbin nu îl mai pun in pătuț ci îl pun langa mine că de fiecare data atunci când plânge sa îl pot alăpta și mai repede dar și mai ușor.

Chan pov

Nu știu cum se simte Minho dar eu sunt obosit de nu mai pot tine nici măcar un ochi deschis dar l-am făcut pe el mama iar pe mine mă făcut tata deci trebuie sa suport propriile plânsete ale băiețelului meu.

-Dimineata-

Lee know pov

Eu cu Bang Chan ne trezim la ora 12:00 după-amiaza.Macar neam putut odihni câteva ore fara a ne întrerupe Changbin.Nu este că și cum nu las iubi.Il iubesc mai mult ca pe orice și oricine.Ma duc la baie sa îmi fac rutina.Cand ies îl văd pe Chan că se juca cu Changbin.

Lee know:Neata
Chan:Neata
Lee know:Cum de ești treaz acum?Dormeai când plecasem din cameră
Chan:Nu dormeam.Voiam sa fiu sigur că Changbin nu se mai trezește (după îl pupa pe Changbin pe obraz)
Changbin:oppa...
Lee know:Ce a spus?
Chan:O..oppa
Lee know:(ii sar in brațele lui Chan de bucurie)Am sa îți spun ceva.
Chan:Ești bine??
Lee know:(îi arată testul de sarcină pozitiv)
Chan:(îl pup pe Lee know puternic pe buze)O sa fiu tata a doi copii.

____________________
Love U 💟💟

Pur și simplu iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum