Lee know pov
Casa noastră arata un dezastru.Jucarii și haine peste tot.Changbin și Hyunjin erau în camera și dormeau iar eu și Bang Chan ii supravegheam pe Felix și Han.Nu i-am mai dus în camera că credeam că este inutil așa ca le-am luat un fel de pătuț care se leagănă și i-am pus acolo.
Lee know:Acum avem 4 copii.
Chan:Și daca o sa mai avem unul?
Lee know:Te omor cu bătaia.
Chan:Sincer nu este așa de rău să fii părinte.Poate că mai plâng noaptea dar în rest este bine.
Lee know:Da dar tu nu ai fost mușcat de sân atunci când cei 4 au alăptat.(incepe sa plângă Felix)Ce sa întâmplat...Hmm?(după îi pune suzeta și il leagănă în brațe după adoarme și îl pune la loc in pătuț)
Incepe sa plângă Han
Lee know:Ce sa întâmplat??(Îi pune suzeta și îl leagănă dar Han nu îl lasă să îl pună în pătuț. fix atunci Felix sa trezit și începe să plângă).
Lee know:Ial puțin pe Han (îl ia pe Felix și îl alăptează și face asta și cu Han.Dupa ce cei doi adorm Lee know se duce cu ei in camera și se pune pe fotoliul care se poate legăna.Dupa ce cei doi adorm și Minho adoarme cu ei.)
Bang Chan:Lee know..?
Lee know:Ce?
Bang Chan:Sa îi trezec pe Changbin și Hyunjin?
Lee know:Mai lasai 30 min. și după trezeștei și dacă plâng sa le pui suzeta și ursulețul care îl au în pătuț.
Bang Chan:Bine.