*tutkulu Gece* +18

15 3 0
                                    

6.bölüm
*Okumadan önce yıldıza basarsanız çok sevinirim *

Sınıfa girerken doğu ve fulyayı gördük "bunlar ne ara bu kadar samimi oldular?" "Bilmiyorum ki ama baksana baya mutlu ikiside" beni kafasıyla onayladı, yanımıza geldiler "ay daha yeni ne oldu biliyormusun uz?" dedi fulya "nerden bilelim kızım muallim miyiz biz" güldüler

"hani şu dersin ortasında gelen çocuk varya yakışıklı, uzun boylu, kaslı olan neydi adı barutan mı neydi" lafını kestim "barutan ne bee" dalga gerek güldüm "off işte o çocuk daha yeni bir kızla öpüşüyordu tahmin et kız kim" göz devirdim "yok bu kız bizi harbi muallim sanıyo" dediğime yiğit ve doğu kahkaha attı.

"off çok gıcıksın, işte o kız senin geçenlerde kavga ettiğin kız var ya,ecem mi neydi o"hadi canım bu kız her halde her önüne gelenle bişiler yapıyo bu ne" dahası var barut onu itti sonra benden uzak dur diye bağırdı "çok garip" demeki o kız her keze böyle yapıyor! yiğit'inde telefon numarası bulmuş sabah aradı "

" nasıl yani o kız bunu yaparak eline ne geçiyor ki? " Bilmiyorum dercesine kafamı salladım biz bunları konuşurken Halil hoca geldi hemen yerimize geçtik.

" evet çocuklar en son nerde? kaldık, söylemek isteyen var mı?" kimseden ses çıkmadı bana baktı" sen söylemek istermisin berencim"iyde ben geçen hafta derse girmedim ben nerden bilcem ay bunlar gerçekten beni muallim olarak biliyor.

" Bilmiyorum ki hocam ben geçen hafta derste değildim" düz bir şekilde gözlerime baktı "biliyorum zaten bu yüzden sordum" göz devirdim "o zaman ben nerden bilcem" kızarak bana baktı. Off Beren tut şu cenenii!

"Beren laflarına dikkat et bir daha uyarmıycam!" tekrar göz devirdim yigit sinirli bir şekilde konuşmaya başladı "ne yaparsın" dedi burnundan soluyarak "anlamadım?" "diyorum ki lafına dikkat etmese naparsın" dişlerinin arasında konuşuyordu "sen karşında kim olduğunu bilmiyorsun! ben bir profesörüm ve istersem seni bu dersten geçirmem sınıf tekrarı yaparsın"

Tam bişi diycekti elini tutum bana bakmasını sağladım "sakin ol niye bu kadar sinirlendin? o her zaman böyle. Önce sinirlenir sonra çok tatlı anlaşır"

"napıyım" beni tersleyince şaşırdım çünkü çok garip davranıyordu.

Halil hoca konuşmaya başladı "dersimizde lise edebiyatını konuşucaz. Lisede işlediğiniz dersleri hatırlıyorsunuz dur" bir kaç kişi el kaldırdı, en önde oturan çocuk el kaldırmadan konuşmaya başladı "hocam ben serveti finun dönemi işlediğimiz hatırlıyorum hat..." bişi diyceken hoca bağırdı "ben sana söz hakkı verdim mi de konuşuyorsun?"

Cocuk kendini savunmak için bişi demek istedi ama Halil hoca bağırmaya devam etti, çok garip davranıyordu neden böyle? Anlamadım. Çocuk en sonunda dayanamayıp dersten çıktı.

Yazık hem şaşkın hemde sinirliydi arkadan bir ses geldi" siz kendinizde değilsiniz hoca bu şekilde davranmaya devam ederseniz 'profesör'ün dersinden öğrenciler kaçtı 'diyecekler " dedi alay ederek

Bu sesin sahibi barut'du ne ara gelmişti? Bugün herkez çok garip di Halil hocanın yapmıycakları şeyler normalde böyle davranmaz dı.
Ben bunları düşünürken yiğit bana seslendi" neyin var iyimisin?" "İyiyim bişiyim yok, sadece biraz şaşırdım "

Tamam anlamında kafasını salladı.
Çoğu kişi sınıftan çıkmıştı en son Halil hoca çıktı biz kaldık

" ben içeçek bişiler alcam istermisiniz? sizde"dedi doğu yiğit ve ben bişi içmek istemedik, fulya da doğuyla beraber olmak için!içecek bişiler almaya gittiler.

Yiğit ile ikimiz yanlız kaldık konuşmaya başladı " tüm aşıret toplancakmış" "aşiret mi neden?" "hazar ve nihalin düğünü var. İki taraf birleşip önden eğlence düzenliyceklermiş" kafam karıştı "ama şadoğları ve öztürkoğlarının aralarında kan davası yokmuydu?" tebessüm ederek gözlerime baktı
" artık yok! iki ailede kabul ettiler bu düğünü" gülümsedim

"O Gidince Kanım Beyaz Akmaya Başladı..." Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin