Prolog

18 0 0
                                    

PROLOG
Acum 400 de ani, într-un loc de care nimeni nu își aduce aminte

„Uneori te gândești dacă uni oameni o să-și amintească de tine după ce mori. Eu nu. Eu nu mor cu gândul acesta, ci mor cu gândul că sângele meu va aduce blestemul asupra ei. Asupra fiicei mele. Când m-am născut eu mama mea a murit, sângele regal m-a făcut comandant câțiva ani mai târziu, iar acum la doar 13  de ani de conducere, când împlinesc 26 de ani, mor pe câmpul de bătălie, pentru a-mi apăra oameni cu capul drept și bărbia ridicată.
Însă frica pentru ea, pentru fiica mea încolțește încetul cu încetul în sufletul meu. Știu că e puternică, dar tot e prea mică, iar nimeni nu o va primi la conducere, nu din cauza vârstei, ci din cauză ca e al 2-lea copil.
Dar știu că tatăl ei o să conducă înțelept.
Însă cu toate astea tot îmi e frica, dar, nu de moarte, ci de ce e după ea. Îmi e frică de marea judecata, știu ca o regină nu trebuie să poarte frica de nimeni, dar el nu e un nimeni, el e totul, iar el sa hotărât ca e timpul să părăsesc lumea asta ca să intru în a lui"
A 13-a regina nu a avut o domnie lungă, a avut o domnie de doar 13 ani. A 13-a regină nu a murit din milă, sau din mânie cum cred mulți, a-13-a Regină, Regina Arina a murit din iubire pentru popor.
Altă minciună, regina Arina a murit dintr-un singur motiv, RĂZBUNARE.
Răzbunare cu sânge. Răzbunare pentru dreptate, Răzbunare cu propria viață.

Internatul. volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum