Witajcie moi mili!
Niestety nie jest to rozdział, za co bardzo was przepraszam, ale nawet nie zdajecie sobie sprawy ile mam spraw na głowie. To jakiś koszmar!
Tak wiem, że mnie to nie usprawiedliwia, ale postarajcie się w choć małej części mnie zrozumieć, okej? :)
A więc tak.
Zostałam nominowana do Liebster Awards przez @zlodziejka-marzen, za co serdecznie jej dziękuję!
Jestem naprawdę oszołomiona tym, jak moje opowiadanie przypadło niektórym do gustu i chcą mnie nominować do czegoś takiego. To bardzo miłe doświadczenie i niezmiernie się cieszę, że mogę się tym z Wami podzielić. ♥
No to czas na odpowiedzi!!! ;)
1. Dlaczego piszesz? Skąd czerpiesz pomysły?
- Emm.. Czytając te wszystkie, przeróżne fanfictions o moich idolach, myślałam sobie: Jejku, jaki one mają talent. Też bym chciała być taka zdolna. Chciałabym pisać. Pomyślałam, że nie zaszkodzi mi spróbować, w końcu do odważnych świat należy :) Założyłam konto na wattpadzie i postanowiłam zacząć opowiadanie o Zayn'ie (jestem Directioner, więc nie wińcie mnie hahahah). W pewnym sensie to zawsze ciągnęło mnie do pisania, uważałam i uważam to za niesamowity talent. Podziwiam wszystkie osoby, które piszą i mają w głowie następne pomysły na ciekawe historie. To piękne.
A moje pomysły tak naprawdę, przychodzą do mnie jakimś (wciąż niezrozumiałym i dziwnym) sposobem i to w najmniej oczekiwanych momentach. :D (bardzo często podczas nocnego rozmyślania)
2. Wolisz pisać czy czytać?
- Myślę, że jedno i drugie lubię tak samo. Chociaż bywa tak, że moje pomysły nie przychodzą, a ja nie mam ochoty na pisanie i wtedy z pewnością wolę czytać.
Samo czytanie działa na mnie relaksująco.
3. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole?
- Oj niestety, nie potrafię się ograniczyć do jednego. Jestem humanistką, ale nie przeszkadzają mi, ani nie nienawidzę przedmiotów ścisłych.
Bardzo lubię języki (polski, angielski, niemiecki), oraz biologię i matematykę :) (to takie moje ulubione :D)
4. Co lubisz robić w wolnym czasie?
- Uwielbiam czytać i słuchać muzyki. Gram również na instrumencie oraz jak mnie najdzie ochota (jestem okropnym leniem) lubię sobie poćwiczyć :) Wychodzenie ze znajomymi też nie brzmi źle, ale jestem typem domownika :D
5. Czy masz kogoś z kim rozumiesz się bez słów?
- Mam przyjaciół, bez których nie mogę żyć, jestem z nimi strasznie zżyta i ufam im, ale nie sądzę, że rozumiemy się bez słów w każdej sytuacji. Czasami po prostu się nie da. Jestem zmiennym typem człowieka.
6. Uważasz, że może istnieć przyjaźń damsko-męśka? Jeśli tak, to co ona dla Ciebie oznacza?
- Oczywiście, że ona istnieje! Po prostu nie zawsze jest ona "udana". Między przyjaźnią, a miłością jest bardzo cienka granica, którą łatwo przekroczyć. Sama mam przyjaciela, ale żadne z nas w życiu by nie pomyślało o drugiej osobie jako o kimś więcej niż przyjaciółka/przyjaciel bądź najlepsza przyjaciółka/ najlepszy przyjaciel.
Taka przyjaźń jest bardzo piękną relacją , moim zdaniem. Ludzie, którym udaje się ją stworzyć i utrzymać są moim zdaniem szczęściarzami. Taka relacja obejmuje zaufanie, dzielenie się radością, brak zazdrości, chęć wiecznej pomocy, opiekuńczość, troskę. Po prostu coś cudownego, według mnie.
(oczywiście wszystko jest MOIM OSOBISTYM zdaniem, a jeśli się koś z tym nie zgadza to proszę, żeby się nie gniewał czy coś:) )
7. Jest jakaś książka, do której chętnie wrócisz?
- Wszystkie części Darów Anioła :)
Dla mnie, jest to coś kompletnie nieziemskiego!
8. Wyjaśnij co dla Ciebie znaczy słowo: Kocham Cię:)
- Przede wszystkim, nigdy nie powiedziałabym tego przypadkowej osobie, ani na żarty. Są to dla mnie zbyt wielkie i znaczące słowa, żeby wymawiać je sobie od tak. Dla mnie, te słowa są czymś w formie obietnicy, przysięgi. Dla każdego znaczą one coś innego. Dla jednego więcej, dla drugiego mniej. Ale są to słowa, które w pełni oddają daną osobę tej drugiej. Które mówią: Przyjdź do mnie, chcę tylko Ciebie, tylko na Tobie mi zależy, nie chcę nikogo innego, jesteś dla mnie wszystkim. Są to dla mnie strasznie ważne słowa :)
__________________________________________________
NO TO TAK:
JESZCZE RAZ BARDZO SERDECZNIE DZIĘKUJĘ ZA NOMINACJĘ @zlodziejka-marzen, NORMALNIE KOCHAM CIĘ SŁONECZKO <3
Proszę nie denerwujcie się, że nie ma jeszcze rozdziału. Mam dosłowne urwanie głowy w szkole, nauczyciele nie myślą o tym żeby odpuścić nam na koniec roku. Proszę o wyrozumiałość, mam nadzieję, że mnie nie opuścicie :c
Trzymajcie się kochani cieplutko, mam nadzieję, ze wszystkim ocenki się udadzą <3
PS. przepraszam za błędy, niesprawdzone!!!
CZYTASZ
Good Only For You.|| z.m ZAWIESZONE
FanfictionEllie Marisa Horan ma 17 lat. Jest normalną, nieśmiałą, grzeczną i utalentowaną plastycznie dziewczyną. Ma starszego o 2 lata brata, Niall'a Horan'a. 2 lata temu umarła im mama, a dziewczyna chcąc zacząć od nowa, przeprowadza się do brata. Do Mullin...